[ad_1]

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مطرح کرد:

حسین شیرزاد گفت:تمامی سیاست‌های این سازمان در زمینه اشتغال روستایی حرکت از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی مبتنی بر کسب و کار با تمرکز بر تامین مالی زنجیره ارزش است.

گروه کشت‌وصنعت روابط عمومی گروه تجاری ققنوس : به گفته شیرزاد ، بطورکلی در این رویکرد هم ایجاد شغل های جدید و هم تثبیت اشتغال روستایی توامان دنبال خواهد شد.

وی اظهارداشت: سازمان مرکزی تعاون روستایی بجای تکیه بر فعالیت های جزیره ای و مستقل که بیشتر بر مبنای کشاورزی خانواری و معیشتی استوار است رویکرد خود را به سمت کشاورزی مبتنی بر کسب و کار با محوریت بنگاه های تعاونی معطوف کرده است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: اگر رویکرد مزبور در کسب و کارهای کشاورزی در نظرگرفته شود بدون شک سهم این نوع کسب و کارها از مرحله تامین نهاده ها تا تجارت از برجستگی خاصی برخوردار خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون سهم کسب و کارهای کشاورزی در ایران بیش از ۳۰ درصد کسب و کارهای کشور را شامل می شود.

شیرزاد تصریح کرد: تولید در رویکرد حرکت از کشاورزی سنتی به سمت کشاورزی مبتنی بر کسب و کار تکیه بر بنگاه ها و مزیت های رقابتی خواهد بود.

وی گفت: بنگاه ها برای پایداری تولید خود در مناطق مختلف در قالب اشکال گوناگون نظام های بهره برداری فعالیت می کنند.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در ادامه ضمن اشاره به اینکه مزیت نسبی در تولید محصولات کشاورزی دیگر جایگاهی ندارد بر لزوم فعالیت ها مبتنی بر مزیت رقابتی در کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید :  مرغ ارزان شد + قیمت

رادیو اقتصاد

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها