قیمت ۱۳ قلم کالا زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

در حالی به ایام ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم که با ابلاغ دستورالعمل‌ طرح نظارتی ویژه ایام این ماه شاهد نظارت و بازرسی هرچه بیشتر توسط واحدهای ناظر در مورد قیمت ۱۳ قلم کالای پر مصرف خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، دستورالعمل طرح نظارتی به واحدها و ادارات بازرسی و نظارت ایام ماه مبارک رمضان به منظور نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان تهران ابلاغ شد تا در خصوص اقلام اساسی مورد تقاضای مردم که شامل ۱۳ قلم کالای دسته‌بندی شده است شاهد بازرسی و نظارت هرچه بیشتر واحدهای مربوطه در صورت رویت هرگونه تخلف توسط فروشندگان و یا ارائه‌ی گزارش‌های مردمی باشیم.

اقلام مورد تقاضا در ماه مبارک رمضان لبنیات، پروتئین، برنج، روغن، قند، شکر، خرما، میوه، سبزیجات، شیرینی‌های پرمصرف، آش، حلیم، زولبیا و بامیه اعلام شده که براین اساس و طبق ابلاغیه دستورالعمل طرح نظارتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان در استان تهران با حداکثر ظرفیت بازرسی و نظارت انجام خواهد شد.

هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و تخلف در مورد فروش اقلام مربوطه با برخورد واحدها و ادارات بازرسی و نظارت ایام ماه مبارک رمضان روبه‌رو خواهد شد و در دستورالعمل مربوطه آمده است که شهروندان و هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را به شماره ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x