[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار  که با حضور نمایندگان بخش خصوصی وزارت اقتصاد، گمرک، ‌سازمان برنامه ، سازمان حمایت ، وزارت بهداشت و برخی دستگاه ها برگزار شد، در زمینه آخرین وضعیت تخصیص و تامین ارز و سطح عمومی قیمت کالاهای اساسی و نیز طرح مصوبه اصلاحی کمیته تنظیم بازار محصولات فولادی به منظور دستورالعمل تنظیم بازار این کالاها بحث شد.

بازنگری در تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی و ارایه گزارش نهایی از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان موضوع دیگری بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست با بیان اینکه همه قوانین و مقررات برای شرایط عادی وضع شده‌اند نه شرایط غیر عادی و تحریم افزود: باید ترتیبی اتخاذ دهیم که مواد و کالاهای اساسی و مورد نیاز عموم مردم برای ترخیص در گمرک معطل نشود و وارد کشور شود و در این زمینه هرگونه موانعی از جمله در حوزه ضوابط ثبت سفارش وجودارد باید برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: در این گونه موارد محدودیت و مانعی نداریم و مسوولین کشوری هم همسو با ما هستند و می توانیم مصوبات راهگشا اتخاذ کنیم.

رحمانی تصریح کرد: هرمانعی برای ورود این گونه مواد و تولیدات به کشور وجود دارد باید در داخل وزارت صمت حل شود و مواد اولیه به چرخه تولید وارد و تبدیل به کالا شود و نیازهای عموم مردم تامین شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: هر مانعی امروز هست باید برداریم و هر کجا هم مصوبه مورد نیاز وجود دارد اقدام کنیم و این تکلیف امروز ما و همه دستگاههای مربوط است.

بیشتر بخوانید :  آغاز رمضان در فصل آرامش قیمت‌ها

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها