[ad_1]

به گزارش تراز ،قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز با نیم درصد افزایش به ۱۲۸۲ دلار و ۳۹ سنت رسید.
به گزارش رویترز، در حالی که افزایش مجدد نگرانی‌ها در خصوص بلندپروازی‌های هسته‌ای کره شمالی موجب افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری‌های امن در بازار طلا شده و بر بازار دلار سایه افکنده است، قیمت طلا امروز به بالاترین رقم در طی بیش از یک هفته گذشته رسید.
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با نیم درصد افزایش به ۱۲۸۲ دلار و ۳۹ سنت رسید. قیمت فلز زرد در اوایل امروز تا بالاترین رقم از ۲۹ سپتامبر تاکنون رسیده بود.
قیمت هر اونس طلای امریکا هم برای تحویل در ماه دسامبر امروز با ۰.۸ درصد افزایش به ۱۲۸۴ دلار و ۸۰ سنت رسید.
ارزش دلار در برابر ین ژاپن امروز ثابت بود. به دلیل تمرکز مجدد سرمایه گذاران به ریسک‌های ژئوپلتیک ناشی از احتمال انجام آزمایش موشکی جدید کره شمالی ارزش دلار نسبت به بالاترین رقم‌های ۱۲ هفته گذشته که هفته پیش به ثبت رسیده بود کاهش یافته است.
ریسک‌های زئوپلتیک می‌تواند تقاضا برای سرمایه گذاری در دارایی‌های امنی نظیر طلا و ین ژاپن را افزایش دهد.
ساعاتی پس از انکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که «تن‌ها یک چیز» در ارتباط با کره شمالی جواب می‌دهد، رهبر کره شمالی گفت، تسلیحات هسته‌ای یک «عامل بازدارنده قوی» بوده که حاکمیت این کشور را تضمین کرده است.
در همین حال، در حالی که خوش بینی‌هایی نسبت به رشد اقتصادی جهانی ایجاد شده، ارزش سهام در بازار‌های آسیایی روز دوشنبه افزایش یافت و ارزش سهام در بازار چین بعد از تعطیلات یک هفتگی در این کشور با رشد همراه بود.
نرخ اشتغال آمریکا در ماه سپتامبر برای اولین بار در طی ۷ سال گذشته به دلیل تاثیرات ناشی از طوفان هاروی و ایرما کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید :  افزایش بهره برداری از معادن مشروط به اصلاح مجوز برداشت معدنی است

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی قماتاق بازرگانی کلاس حسابداریاموزش خرید از سایت علی باباانتقال پول به خارج کشوربانک صادرات صفحه اصلیپست سریع بین المللیترخیص کالا ترکیهحساب پی پال بیزینسحمل بار از چینحمل و نقل خط صباخدمات کارگو ماهانخريد از Ebayخرید اینترنتی چوب پنبهخرید اینترنتی قهوهخرید پرچم آلمانخرید تجهیزات میکروتیکخرید چینی فله ایخرید لباس از سایت خارجیدانلود وب مانی کیپر کلاسیکسایت ایبوک پارسیسایت رسمی ebayستاد ترخیص خودرو منطقه 2شرایط ترخیص کالا از گمرکشرکت حمل و نقل دریای طلاییصادرات به چینصرافی در آمریکاصرافی لندن تلفنفروش ابزار خوشنویسیفروش خط تولید سفره یکبار مصرففروش خط تولید کیکفریت بار به آمریکافریت بار به سیدنیقرارداد ترخيص كالاقوانین گمرک کیشقوانین گمرکات ایرانکارت بازرگانی استان البرزکارت بازرگانی ثبت نام شیرازگمرك دوغارونمراحل ترخیص خودرو توقیفیمزایای پی پالنحوه ی خرید وب مانینماینده وب مانی در ایرانواردات از دبی به ایرانواردات الجزائر 2014واردات جرثقیلواردات خ.دروواردات خودرو پلاک اروندواردات سال 89واردات لوازم التحریر از چینویزا و مستر کارت فیزیکی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها