[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس – المیرا اکرمی؛ علی اکبری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی روابط عمومی گروه تجاری ققنوساظهار داشت: علی رغم اینکه دولت مکلف است تمام نهاده‌های مورد نیاز صنعت دامپروری را با ارز ۴۲۰۰ تومان تامین کند تا نوسانات ارز تاثیری بر قیمت محصولات لبنی نگذارد ولی به هر حال بعد روانی تغییر قیمت کالاهای مختلف آثاری بر نرخ سایر کالاها گذاشته است.   

وی در ادامه افزود: بنابراین با تمام تلاشی که دولت برای کنترل نرخ کالاها دارد، شاهد افزایش بی رویه قیمت‌ها هستیم. طبیعتا قیمت شیر و لبنیات هم متاثر از تغییر قیمت سایر کالاها است و اثر روانی و ذهنی تغییر قیمت سایر کالاها منجر به این شده که نرخ شیر و لبنیات هم از کنترل خارج شود و عملا تغییرات شدید قیمت را در این بخش شاهد باشیم.

اکبری با بیان اینکه برخی از خدمات مرتبط با صنایع لبنی متاثر از ارز ۴۲۰۰ تومانی نیست، گفت: به عنوان مثال رشد قیمت صنایع جانبی و بسته بندی و دستمزد نیروی کار که متاثر از ارز دولتی هم نیست، بر افزایش قیمت شیر و لبنیات تاثیر گذاشته است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به اینکه بعد مطلوب و منطقی حاکم بودن ثبات بر بازار است، عنوان کرد: انتظار این است که دست اندرکاران، برنامه ریزان و مسئولان بتوانند فضای بازار را به درستی کنترل کنند اما این نظارت‌ها و کنترل‌ها به درستی انجام نمی شود و در نتیجه افزایش قیمت شیر و لبنیات اجتناب ناپذیر شده است.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها