[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، در منطقه ۱۱ محله دانشکده افسری یک واحد مسکونی ۱۱۲ متری ۱۴ ساله به قیمت ۸۰۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۷ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان معامله شده است.

در مناطق ۱۵ (ابوذر)، ۲ (آلستوم) و ۶ (ساعی) به ترتیب واحدهای مسکونی ۵۰ متری، ۸۳ متری و ۹۸ متری به قیمت ۲۴۰ میلیون تومان، یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروخته شده است. آپارتمان واقع شده در ابوذر ۱۲ سال، آلستوم ۲۴ سال و ساعی ۱۰ سال ساخت بوده است.

یک واحد مسکونی ۸۳ متری با عمر ۱۳ سال واقع در اسکندری (منطقه ۱۱) با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۸۳۱ هزار تومان) در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است. همچنین یک دستگاه آپارتمان ۱۳۰ متری واقع در لویزان با عمر ۱۲ سال به قیمت یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان فروخته شده است.

در خاک سفید یک واحد مسکونی  با مساحت ۴۶ مترمربع که ۴ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴.۵ میلیون تومان)، آپارتمان ۱۱۰ متری یکسال ساخت واقع در منطقه ۷ ارامنه جنوبی به قیمت یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۰ میلیون و ۳۶۳ هزار تومان)، واحد ۱۵۵ متری ۳۵ ساله در یافت‌آباد به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان (هرمترمربع یک میلیون و ۹۳۵ هزار تومان)، آپارتمان ۸۹ متری واقع در فاطمی با عمر ۲۰ سال به قیمت یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان و واحد ۷۶ متری ۷ ساله در محدوده دانشگاه تهران به قیمت ۸۸۵ میلیون تومان (هر مترمربع ۱۱ میلیون و ۶۹۳ هزار تومان) معامله شده است.

بیشتر بخوانید :  سکه در بازار ارزان شد +جدول

در تهرانپارس نیز یک واحد مسکونی ۵۰ متری به قیمت هر مترمربع حدود ۶ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان یعنی مجموع ۳۰۰ میلیون تومان فروخته شده؛ عمر این آپارتمان در زمان عقد قرارداد ۶ سال بوده است.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها