قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ – اخبار تسنیم

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از رویترز، در حالی که پس از اظهارات محتاطانه مقامات فدرال رزرو مبنی بر تردید بانک مرکزی آمریکا در مورد چشم انداز افزایش نرخ بهره ارزش دلار کاهش یافته است، قیمت طلا دیروز تا یک درصد افزایش داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با ۰.۸۲ درصد یعنی ۱۰ دلار افزایش به ۱۲۲۳ دلار و ۳۶ سنت رسید. دیروز قیمت فلز زرد تا رقم ۱۲۲۵ دلار و ۲۹ سنت بالا رفت که بالاترین رقم از ۸ نوامبر تاکنون. قیمت طلا در این هفته حدود یک درصد رشد داشت.

قیمت طلا ی آمریکا نیز در پایان معاملات دیروز با ۰.۶۶ درصد افزایش به ۱۲۲۳ دلار رسید.

دو مقام فدرال رزرو آمریکا هشدار داده اند که رشد اقتصاد جهانی در حال کند شدن است. به دنبال این اظهارات ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی به پایین ترین رقم ها در طی یک هفته گذشته رسید و سبب شد تا قیمت طلا برای خریدارانی که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند ارزان شود.

ادوارد میر، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «زمانی که مردم دارند در مورد کند شدن رشد اقتصاد جهانی صحبت می کنند، ممکن است نرخ بهره با سرعت قبلی افزایش پیدا نکند و این مسئله تاثیری منفی بر ارزش دلار خواهد داشت.»

دیگر عاملی که دیروز موجب تقویت قیمت طلا شد، عملکرد ضعیف بازارهای بورس جهان و پایین آمدن میزان سوددهی اوراق قرضه خزانه داری آمریکا بود. جیمز استیل تحلیلگر موسسه اچ اس بی سی یکیوریتز در نیویورک گفت: «تضعیف ارزش دلار و پایین آمدن سوددهی اوراق قرضه موجب افزایش قیمت طلا می شود.» وی پیش بینی کرد که قیمت طلا به ۱۲۴۵ تا ۱۲۵۰ دلار برسد.

انتهای پیام/۳۳

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x