[ad_1]

طبق اعلام مرکز آمار، شاخص قیمت تولیدکننده محصولات گاوداری‌های صنعتی در تابستان امسال به ٣٣٢,٩٩ رسید که ٢۶.١٠ درصد نسبت به فصل قبل (تورم فصلی) و ۴٠.٣١ درصد نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، در فصل تابستان امسال شاخص تمامی اقلام با افزایش مواجه بوده است.

در این میان، شاخص “گوساله پرواری “، با ٣٣,١۴ درصد بیشترین افزایش را نسبت به فصل قبل داشته است. بیشترین افزایش نسبت به فصل مشابه سال قبل نیز با ۴٨ درصد، مربوط به قلم “گوساله پرواری” است. درصد تغییر شاخص در چهار فصل منتهی به تابستان ١٣٩٧ نسبت به چهار فصل منتهی به تابستان پارسال ٢٠,٩٠ درصد (تورم سالانه) است.

شاخص اقلام اصلی

شاخص “گاو تلیسه” در تابستان ١٣٩٧ به ١٩٩,۴٩ واحد رسیده که در مقایسه با فصل قبل ٢٠,۴٢ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۴۶,١۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

شاخص “گاو شیری” در تابستان ١٣٩٧ به ١۵٢,٠٢ واحد رسیده که در مقایسه با فصل قبل ۵,۵٨ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ١٢,۴٧ درصد افزایش را داشته است.

شاخص “گاو نر داشتی” در تابستان ١٣٩٧ به ٢٢١,٢۶ واحد رسیده که در مقایسه با فصل قبل ٧,٣٨ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ٢۵,٨۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

شاخص “گوساله پرواری” در تابستان ١٣٩٧ به ۴٢٢,٧٠ واحد رسیده که در مقایسه با فصل قبل ٣٣,١۴ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۴٨ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید :  عرضه قطعات چینی خودرو با لباس تولیدات داخل

شاخص “گاو حذفی شیری” در تابستان ١٣٩٧ به ۵٠٨,۶۵ واحد رسیده که در مقایسه با فصل قبل ٣٢,٠٣ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۴٧,۶٠ درصد افزایش را نشان می‌دهد

شاخص “گوساله نر زیر چهار ماه” در تابستان ١٣٩٧ به ٢۶۶,٣٣ واحد رسیده است که در مقایسه با فصل قبل ١۴,٨٣ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۴١,٢۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

شاخص “شیر” در تابستان ١٣٩٧ به ٣٢١,١٣ واحد رسیده که در مقایسه با فصل قبل ٢۶,۴٧ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ٣٩,٩۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین شاخص “کود” در تابستان ١٣٩٧ به ٣٣٢,١۵ واحد رسیده که در مقایسه با فصل قبل ١,٠٣ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ١٩,٨٣ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها