قیمت برنج ایرانی و گوشت قرمز در بهمن‌ماه بدون تغییر ماند/ نرخ برنج خارجی رشد کرد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین ، گزارشی از متوسط قیمت مناطق شهری کل کشور برای اقلام خوراکی منتخب در بهمن ماه ١٣٩۶ که از سوی مرکز آمار ایران انتشار یافته است، متوسط قیمت یک کیلوگرم برنج ایرانی (هاشمی) درجه یک در بهمن ماه سال جاری ۱۳۴۶۲۶ریال بوده نسبت به دی ماه تغییر محسوسی نداشته است.

همچنین متوسط قیمت یک کیلوگرم برنج خارجی درجه یک ۶۵٠٣٧ ریال بوده که نسبت به ماه قبل ۴.۲۵ درصد افزایش داشته است.

**گروه گوشت قرمز و سفید و فرآورده های آنها

متوسط قیمت یک کیلوگرم گوشت گوسفند در بهمن ماه به ۴٠٧١۶١ ریال رسیده که نسبت به دی ماه تغییر محسوسی نداشته است.

همچنین متوسط قیمت یک کیلوگرم گوشت گاو یا گوساله در بهمن ماه ٣٨٧٠۵۵ ریال بوده که در مقایسه با نرخ های دی ماه تغییر محسوسی ندارد.

در این گروه متوسط قیمت یک کیلوگرم مرغ ماشینی با افزایش ۳.۱۸ درصدی مواجه شد زیرا قیمت آن در بهمن ماه ٧۴۶٢٨ ریال و دی ماه ٧٢٣٢۵ ریال بوده است.

**گروه شیر، پنیر و تخم مرغ

در بهمن ماه متوسط قیمت یک لیتر شیر پاستوریزه ٢٨٢٢۴ ریال و یک کیلوگرم ماست پاستوریزه ٣٨٩٨٨ ریال بوده است که نسبت به ماه قبل به ترتیب ۰.۵۹ درصد و ۰.۸۵ درصد افزایش قیمت داشته اند. در این ماه قیمت یک بسته ۵۰۰ گرمی پنیر ایرانی پاستوریزه ۵٩٣٣۴ ریال بوده که نسبت به ماه قبل تغییر محسوسی نداشته است.

همچنین متوسط قیمت یک کیلوگرم تخم مرغ ماشینی در بهمن ماه برابر ٨١۶٠٨ ریال برآورد شده که نسبت به ماه قبل با افزایش ۱.۵ درصدی مواجه بوده است.

**گروه روغن ها و چربی ها

متوسط قیمت یک بسته ١٠٠ گرمی کره پاستوریزه (کره حیوانی) ٣٣۵۵٣ ریال است که نسبت به دی ماه ۰.۴۵ درصد افزایش داشت؛ در این گروه متوسط قیمت یک بطری ٩٠٠ گرمی روغن مایع ۵٣٨۵٧ ریال بوده که تغییر محسوسی نسبت به ماه قبل نداشته است.

**گروه میوه و خشکبار

متوسط قیمت یک کیلوگرم موز در بهمن ماه ۶٢۴٨۶ ریال بوده است که نسبت به ماه قبل با افزایش ۱۱.۲۲ درصدی مواجه شده است.

متوسط قیمت یک کیلوگرم سیب درختی زرد در بهمن ماه ٣٧۶٠٢ ریال و متوسط قیمت پرتقال محصول داخل در بهمن ماه ٣٣۵٣۶ ریال بوده که هر دو نسبت به دی ماه گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

**گروه سبزیجات

متوسط قیمت یک کیلوگرم خیار در بهمن ماه ٢٨۴٠۴ ریال و یک کیلوگرم گوجه فرنگی ٢٢٧٠۶ ریال بوده که نسبت به ماه قبل به ترتیب ۵.۶۱ و ۱۴.۵۹ درصد کاهش داشته اند. متوسط قیمت یک کیلوگرم سیب زمینی ١٧٧٩٩ ریال و متوسط قیمت یک کیلوگرم پیاز ٢۵۴٨٣ ریال بوده که نسبت به ماه قبل به ترتیب ۲.۷۸ درصد و ۱۵.۵۹ درصد رشد یافته اند.

**گروه قند، شکر، شیرینی ها و چای

متوسط قیمت یک کیلوگرم قند در بهمن ماه ۴٠٨١١ ریال و متوسط قیمت یک بسته ۵۰۰ گرمی چای خارجی در بهمن ماه ٢١٢٣۵٧ ریال اعلام شد که نسبت به دی ماه به ترتیب ۰.۲۶ درصد و ۱.۶۶ درصد رشد یافته اند.

**گروه محصولات خوراکی طبقه بندی نشده در جای دیگر

متوسط قیمت یک کیلوگرم رب گوجه فرنگی در بهمن ماه ۵۶۶٠٧ ریال است که نسبت به ماه قبل ١,٢٢ درصد افزایش داشته است.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x