قیمت آش و حلیم ماه‎ رمضان؛ ۱۵ هزار تومان

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

حسین محمدی رئیس اتحادیه پزندگان غذاهای سنتی تهران بزرگ با بیان اینکه قیمت آش و حلیم نسبت به سال گذشته کمتر از ۱۰ درصد افزایش یافته است، گفت: با توجه به افزایش حدود ۸ درصدی قیمت اقلام و مواد اولیه، قیمت عرضه آش و حلیم در ماه مبارک رمضان، اندکی افزایش یافته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، وی افزود: مواد اولیه از قبیل گوشت، روغن، شکر، گندم، هزینه‌ کارگری و حامل‌های انرژی نسبت به سال گذشته تقریبا ۸ درصد گران شده است.

وی افزود: تمام واحدهای مجاز به عرضه آش و حلیم در سطح شهر تهران با یک بنر متحد‌الشکل که بر روی آن نوشته شده «عاملین فروش غذاهای سنتی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و اتحادیه» از سایر واحدهای عرضه مشخص می‌شوند.

محمدی بیان داشت: این واحدها به صورت تخصصی‌ از سال‌ها آش و حلیم می‌پزند و عرضه می‌کنند و سایر واحدهای عرضه غیربهداشتی و غیرمجاز هستند.

وی با بیان اینکه مردم آش و حلیم ماه رمضان خود را از واحدهای غیرمجاز تهیه نکنند، گفت: آش و حلیم واحدهای غیربهداشتی و غیرمجاز تهران در کارگاه‌های غیربهداشتی و با کیفیت پایین در اطراف تهران تهیه و در بین این واحدهای غیرمجاز که اکثرا  ساندویچی‌ها هستند، توزیع می‌شود.

حسینی در ادامه به قیمت عرضه آش و حلیم در ماه مبارک رمضان امسال به شرح ذیل اشاره کرد:

* هر کیلوگرم حلیم معجون با کلیه مخلفات ۱۵ هزار تومان

* هر پرس حلیم معجون ۸ هزار تومان با مخلفات

* هر کیلو گرم آش شله‌قلمکار با مخلفات (سیر و پیاز) ۱۵ هزار تومان

* هر کیلوگرم حلیم و شله‌قلمکار ساده ۱۴ هزار تومان

* هر کیلوگرم انواع آش از قبیل آش رشته و آش دوغ با مخلفات ۱۳ هزار تومان  

* هر کیلوگرم انوع آش از قبیل آش رشته و آش دوغ بدون مخلفات ۱۲ هزار تومان

* هر پرس آش رشته ساده ۷ هزار تومان

وی با بیان اینکه هر پرس آش و حلیم با مخلفات در ایام ماه مبارک رمضان با قیمت ۸ هزار تومان عرضه خواهد شد، گفت: شهروندان می‌توانند تخلفات را به شماره تلفن ۷۷۶۳۹۶۵۸ اطلاع دهند.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x