[ad_1]

به گزارش تراز ،طبق گزارش آژانس خبری روسیه(تاس)، وزیر انرژی قزاقستان، کنات بزومبایف، در کنفرانس جهانی سوخت در استانبول گفت: خروج قزاقستان از التزام به توافق سقف تولید به صورت تدریجی خواهد بود.

در نوامبر گذشته اعضای اوپک و سایر تولید کننده‌های مهم نفتی توافق کردند که جمعا تولید خود را در مقایسه با تولید اواخر ۲۰۱۶، روزانه ۱.۸ میلیون بشکه کاهش دهند. بعدا همین کشورها توافق کردند که زمان اعمال این سقف تولید را تا مارچ ۲۰۱۸ تمدید کنند تا قیمت‌ها را تقویت کنند.

در طول مذاکرات اوپک در ماه نوامبر گذشته بزومبایف در پاسخ به این سوال که آیا قزاقستان برای لحاظ کردن تمدید سقف تولید اوپک آمادگی دارد یا نه؟ با طفره رفتن فقط پاسخ داد: جواب این سوال بعد از نوامبر معلوم می‌شود.

اما داده‌های تولید قزاقستان نشان می‌دهد که آستانه هرگز کاملا به این توافق دل نداده است و حتی بزومبایف اعتراف کرد که تولید نفت ۲۰۱۷ این کشور از مقدار پیش‌بینی شده قبلی ۸۱ میلیون تن (حدود ۵۷۸ میلیون بشکه) فراتر خواهد رفت.

در ماه مارچ آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد قزاقستان نه تنها تولید خود را طبق توافق ۲۰۰۰۰ بشکه در روز کاهش نداده است بلکه در واقع در این ماه تولید خود را بیشتر هم کرده است.

کنات بزومبایف گفت: من به همکارانم در اجلاس وین اوپک گفتم که در ماه سپتامبر تولید نفت ما افزایش میابد چراکه ما میدان نفتی کاشاگان را خواهیم داشت. بنابراین در آن موقع ما برنامه زمانی تولید خود را تغییر خواهیم داد و توافق کردیم که وقتی کاشاگان رشد کند ما از محدودیت سقف تولید خارج می‌شویم و آنها هم موافقت کردند. آنها شرایط را برای ما تسهیل کردند.

بیشتر بخوانید :  گزارش مجلس به قوه قضائیه از تخلف بانک مرکزی

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی ایران و آلماناتاق بازرگانی ترکمنستانانتقال پول به تایلندپ بانک صادراتترخیص خودرو گمرک بوشهرجشنواره ی خرید اینترنتیچگونه کارت بازرگانی بگیریمحمل بار ترمینال بیهقیحمل هوایی بار از ترکیهحمل و نقل بین المللی کامیون یخچالیحمل و نقل هوایی دبیخرید از سایتهای خارجیخرید اینترنتی شید آباژورخرید اینترنتی ضبطخرید بلیط خارج کشورخرید تجهیزات بوکسخرید تجهیزات زیپ لاینخرید تجهیزات شمشیربازیخرید دلار لیبرتیخرید دلار مسافرتیخرید سرور آلمانخرید فلش از چینخودرو وارداتی فروشدرباره ی سایت امازونرئیس سایت ایبیرهگیری مرسولات ثبتیرهگیری مرسوله چاپارروش رهگیری مرسوله پستیشرایط واردات خودرو به صورت شخصیشرکت های حمل و نقل بار هواییضريبة ترخيص السيارات فى مصر 2015ظرفیت حمل بار خاورفروش خط تولید صابون بهداشتیقیمت خرید دلار آزادقیمت هر بیت کوین به دلارکارگو تایلندکارگو در ترکیهگمرک چزابهنماینده وب مانیهزینه حمل زمینیهمه چیز درباره ی بیت کوینواردات ابزارواردات ابزار الاتواردات خط تولید از چینواردات خودرو دست دوم از قشمواردات خودرو سانتافهواردات خودرو عبور موقتوب مانی پاسپورتوب مانی شیرازیورو کارگو

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها