[ad_1]

به گزارش گروه اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، یکی از مالباختگان پروژه آریانا در شهر ری گفت:‌ از جانب مالباختگان این پروژه از قاضی محمدی و عوامل بازپرسی شعبه ۴ و همچنین نیروهای امنیتی و انتظامی شهرری از قبیل پلیس امنیت قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: در حدود ۸ سال گذشته مالباختگان در بلاتکلیفی به سر می‌بردند و اقدام مناسبی برای احقاق حق ما از سوی ارگان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط انجام نمی‌شد، اما خوشبختانه طی سه ماه اخیر بازرپرس شعبه چهار دادسرای شهرری فرد متهم را بازداشت موقت کرده است.

مالباختگان این پروژه امروز مقابل دادگستری استان تهران تجمع کرده و خواستار تسریع در رسیدگی به این پرونده شدند.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس،  سازنده پروژه مجتمع مسکونی “آریانا” واقع در شهرری ۷سال پیش ۸میلیارد تومان از ۱۹۰ بی‌خانمان پول گرفت تا طی ۲ سال مسکن (سال ۹۲) آنها را تحویل دهد. طی سال‌های اخیر بدعهدی سازنده باعث بروز مشکلات متعددی برای مالباختگان شده و یکی از آنها چندی پیش یک خودکشی نافرجام داشت.

این مالباختگان اسفند ۹۵  نیز در نامه‌ای به وزارت دادگستری با شرح حالی از وضعیت و اتفاقاتی که بر آنها رفته، خواستار رسیدگی به موضوع عدم ساخت، تکمیل و تحویل واحدهای مذکور از سوی سازنده شده بودند.خریداران پروژه مسکونی آریانا واقع در ورودی شهر ری فروردین ماه سال گذشته در اعتراض به عدم توجه سازنده این طرح به خواسته‌های آنها مقابل ساختمان فرمانداری شهر ری تجمع کردند. آنها مرداد امسال نیز مقابل دادسرای شهر ری تجمع کرده بودند.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها