[ad_1]

به گزارش تراز ، عضو اتاق بازرگانی ایران در مصاحبه با رادیو گفت و گو با بیان این که مردم در شرایط رکود اقتصادی قدرت خرید خود را از دست داده اند اظهار داشت: بخشی از کاهش آمار قاچاق در کشور مربوط به کاهش تقاضاست و حقیقت این است که مردم قدرت خرید ندارند و به موازات آن مشتری قاچاق چی ها کم شده است.

مجید رضا حریری با اشاره به اینکه قاچاقچی، مواد اولیه یا کالای واسطه ای را وارد کشور نمی کند افزود: قاچاقچی بدون شک کالای ساخته شده ای را وارد کشور می کند و منظور از کالای ساخته شده صنایع کوچک و متوسط است.

عضو اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: موضوع امروز بیکاری کشور، موضوعی نیست که صرفا به ایجاد شغل متصل باشد بلکه ما در کشور یک بیکاری انباشته داریم که هر چقدر ایجاد شغل اتفاق می افتد به تعداد بیکاران ما نمی رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه بزرگترین ضربه ی قاچاق بر پیکر صنایع کوچک و متوسط کشور که ظرفیت اشتغال زایی دارند وارد آمده و مشکل بیکاری به قوت خود باقی است خاطر نشان کرد: با این همه دولت مدعی است که در سال گذشته حدود ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کرده است.

وی افزود: اینکه چرا بر اساس فرمول های جزئی،کاهش قاچاق در کشور منجر به بهبود وضعیت اشتغال نشده است؟ باید از منظر کلان اقتصادی به آن نگریست و در بحثی دیگر آن را مورد بررسی قرار داد.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاارسال پول به ایران از استرالیااصفهان مستر کارت خرید اینترنتیانتقال پول به صورت اینترنتیبیت کوین ثبت نامپرداخت با اسکرولپست سریع السیرتشريفات ترخيص كالا از گمركچگونه از چین خرید کنیمحمل بار از استانبول به تهرانحمل بار از فرانسه به ایرانحمل دریایی کالای خطرناکخرید اینترنتی 4030خرید اینترنتی المان سرد کنندهخرید اینترنتی در ایرانخرید اینترنتی مانتو 93خرید تجهیزات آزمایشگاهی صنایع غذاییخرید تجهیزات تفنگ بادیخرید تجهیزات جوشکاریخرید سربازی دانشجویان خارج از کشورخرید لپ تاپ از آمریکاخرید نخ از چینرهگیری مرسولات سند خودروروش خرید اینترنتی از سایت های خارجیساختن وب مانیسایت ثبت نام واردات خودروشرح وظایف ترخیص کار گمرکشرکت کارگو در تهرانشرکت واردات کالا از دبیصرافی 24 ساعته در تهرانصرافی ثامنفروش ابزار حسن ابادفروش خط توليد فيلتر هواي خودروفروش خط تولید خودکارفریت بار قیمتقوانین گمرک عراققوانین گمرکی چینقوانین گمرکی در ایرانقوانین گمرکی مناطق ویژه اقتصادیقوانین گمرکی واردات کالاقیمت حواله یورو در بازارکارگو اماراتکارگو چیستنمونه مستر کارتهمایش حمل و نقل هواییواردات خ.دروواردات خودرو ارسواردات خودرو ایرانیان مقیم خارجواردات خودرو گردشگریواردات و صادرات تجهیزات پزشکییادگیری صادرات و واردات

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها