فعال شدن ۴۰ درصد بنگاه های متوسط و کوچک در دولت تدبیر و امید

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

نماینده مردم شهربابک و عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شواری اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید در بخش صنایع و معادن در یک مسیر خوبی قرار گرفته است.

علی اسدی کرم در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح وضعیت عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه صنایع و معادن کشور گفت: برجام بسیاری از مسایل اقتصادی کشور را تحت الشعاع قرار می‌دهد و اکنون به یمن برجام به فروش نزدیک به ۳ میلیون بشکه نفت در روز رسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مسایل اقتصادی کشور مسایلی نیست که یک شبه حل شود گفت: متاسفانه ما شتاب زده وارد می شویم و همین است که بعضی وقت‌ها اشتباهات بزرگی می‌کنیم و هزینه زیادی پرداخت می‌کنیم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون در کشور تورم تک رقمی شده و یک آرامشی در محیط اقتصادی کشور ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین گام باید از امکانات داخلی بهره ببریم افزود: اکنون به گونه‌ای است که اگر بخواهیم توسعه پیدا کنیم باید از سرمایه‌گذار خارجی استفاده شود تا رشد اقتصادی صورت گیرد؛ ضمن آنکه سرمایه‌گذار خارجی نیز نیاز به ثبات و آرامش اقتصادی دارد و از طرفی باید تکنولوژی روز وارد کشور شود و سپس صادرات را مورد توجه قرار داد.

اسدی با اشاره به اینکه در جهان باید بازار فروش پیدا شود تا تولیدات داخلی را صادر کنیم افزود: اکنون هر کسی که در داخل کشور تولید دارد باید به دنبال کیفیت و قیمت مناسب و هدف در بازار جهانی باشد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در بخش صنایع و معادن در یک مسیر خوبی قرار گرفته است، ابراز کرد: این دولت در موسسات و تولیدی‌های کوچک خوب کار کرده است و نزدیک به ۴۰ درصد بنگاه‌های متوسط و کوچک فعال شده‌اند.

اسدی افزود: دولت تدبیر و امید همانند دولت خاتمی در مسیری قرار گرفته است که تولید داخلی رونق پیدا کرده اما باید تلاش بیشتری شود.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x