[ad_1]

به گزارش بازرگانی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از سایپا، در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران، شرکت زامیاد از گروه خودروسازی سایپا ضمن به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای خود در حوزه قطعات یدکی، به ارائه و معرفی جدیدترین محصولات طراحی و ساخته شده در حوزه داخلی سازی و مشارکت با شرکای خارجی می پردازد.

 از اصلی ترین برنامه های شرکت زامیاد برای حضور در این نمایشگاه، فروش ویژه قطعات اصلی و دارای گارانتی شرکت ایویکو است.

بر اساس این گزارش، شرکت زامیاد به عنوان نماینده انحصاری تولید، عرضه و خدمات پس از فروش محصولات ایویکو ایتالیا در ایران، در سال های اخیر خودروهای مسافری و باری این شرکت، همچون: کامیون کِشنده استرالیس ۵۰۰، کامیون باری یوروکارگو و مینی بوس و ون مسافری A۳۶-۱۵ را تولید و به بازار خودروهای تجاری عرضه کرده است و در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران شاهد حضور پررنگ این شرکت در راستای ارائه قطعات یدکی اصلی این محصولات خواهیم بود.

گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت زامیاد همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ در سالن ۷، پذیرای صنعتگران، متخصصان، تولیدکنندگان و علاقه مندان به این صنعت خواهد بود.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها