[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: هیات دولت، بانک مرکزی را موظف کرد تا یک ماه آینده ضوابط پرداخت را تدوین و ابلاغ کند.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، هیات وزیران با توجه به ضرورت تدوین مقررات لازم در حوزه پرداخت‌­های الکترونیک، بانک مرکزی را موظف کرد چارچوب­ ها و ضوابط بانکی پرداخت خُرد، کیف پول الکترونیک، و پرداخت­ های مبتنی بر انواع فناوری­ ها را ظرف یک ماه از ابلاغ این مصوبه تدوین و ابلاغ نماید.

همچنین بانک­ ها و شرکت­ های ارایه دهنده خدمات پرداخت موظف شدند دسترسی به خدمات بانکی برای شرکت­‌های خدمات فناوری مالی (فنم­ها) که دارای مجوز از صنف مربوط هستند را فراهم آورند و در مواردی که به تشخیص بانک مرکزی شرکت های یاد شده ضوابط مربوط را رعایت نکنند، فعالیت آنها متوقف می شود.

به موجب تصمیم دولت، دستگاه های اجرایی موظف شدند ساز وکارهای لازم برای دریافت وجوه خرد دولتی از طریق شرکت­‌های خدمات فناوری مالی را فراهم کنند. بانک مرکزی نیز موظف شد در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک از منظر سیاستگذاری و اعمال استانداردهای بانکی پرداخت نسبت به تنظیم‌­گری اقدام کند و تحمیل هرگونه روش­‌های خاصی از کسب و کار توسط دستگاه‌های اجرایی در این حوزه ممنوع است.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها