[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، طراحی نما و معماری داخلی به منظور ایجاد الگوی هماهنگ ساختمان ها، حفظ اصالت و در عین حال روزآمد و نوین بودن، طرح نما و دکوراسیون داخلی، خلاقیت و نوآوری همراه با زیبایی اثرگذاری و قابلیت تعمیم الگو به اقتضای موقعیت ساختمان، تاکید بر ریشه های تاریخی غنی طراحی معماری بانک از زمان تاسیس تا کنون و نیز اصالت بانک ملی ایران ضمن نگاه به آینده و بانکداری نوین و مدرن، جزو اهداف این مسابقه است.

روش ارائه مدارک شامل خلق آثار و ارائه تصاویر گویا در قالب سه بعدی چاپ شده و نیز ارائه نماها، برش ها و جزئیات مهم در مقیاس ۵۰/۱ است. همه مدارک خواسته شده باید بر روی یک CD  یا DVD ذخیره و ارسال شود.

زمان تحویل طرح ها ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه امسال در نظر گرفته شده و ۲۷ بهمن ماه مرحله داوری است. نتایج مسابقه نیز ۲۸ بهمن ماه اعلام خواهد شد. جوایز نفر اول مسابقه ۲۵۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۵۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده است. طرح ها باید به نشانی تهران، میدان هفت تیر، ابتدای خیابان مفتح جنوبی، نبش کوچه شیمی، اداره کل مهندسی و املاک بانک ملی ایران طبقه چهارم ارسال شود. اطلاعات بیشتر نیز در سایت sabzandish.com  قابل مشاهده است.

فراخوان مسابقه معماری بانک ملی ایران          

معرفی موقعیت ساختمان شعبه نمونه

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها