فرآیند انتخاب پیمانکار زرشوران مطابق با قانون برگزاری مناقصات بود

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت گسترش صنایع و معادن زرشوران اعلام کرد: با توجه به خلع ید شرکت پیمانکار قبلی معدن زرشوران، طبیعی است که مدیریت به منظور جلوگیری از توقف تولید و تبعات حاصل از آن، نمی‌تواند فعالیت معدن را متوقف کند.

از طرفی به منظور صیانت از شرایط اشتغال نیروی انسانی، از نزدیک ترین شرکت پیمانکار که در آن محدوده جغرافیایی فعال بوده، تا انتخاب پیمانکار جدید، استفاده کرده است. شهریور ماه نیز مدیر عامل پیشین این شرکت ، سرپیچی و ناتوانی پیمانکار قبلی در وظایف محوله حتی پیش از سال جاری در معدن و همچنین به تعویق انداختن حقوق کارگران انتقاد کرده بود.

اما لازم به توضیح است که فرآیند انتخاب پیمانکار دقیقاً مطابق قانون برگزاری مناقصات و با نظارت نماینده بازرسی کل کشور و حراست و پس از فراخوان عمومی از طریق روزنامه های کثیرالانتشار برگزار می شود و در حال حاضر انتخاب آن در مرحله ارزیابی کیفی است.

خاطر نشان می سازد که هنوز حتی لیست کوتاه پیمانکاران تهیه نشده؛ لذا هیچ ابهامی وجود ندارد که شفاف سازی صورت پذیرد. بدیهی است که پس از انجام سایر مراحل قانونی و اتمام فرآیند مناقصه گزاری، پیمانکار حائز امتیاز و برنده، اعلام خواهد شد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x