[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: بر اساس جدول درآمدی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، عوارض خروج از کشور به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان است که این رقم برای زوار حج تمتع و عمره ۱۱۰ هزار تومان و برای عتبات ۳۷۵۰۰تومان است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، بر اساس جدول درآمدی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، عوارض خروج مسافران از کشور برای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. 

از سوی دیگر، عوارض خروج زائران حج تمتع و عمره معادل ۱۱۰ هزار تومان و عوارض خروج زائران عتبات عالیات برای خروج از مرزهای هوایی ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای مرزهای زمینی و دریایی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است. 

بر اساس این لایحه، زائران اربعین که از تاریخ ۲۴ شهریور ۹۸ تا ۱۲ آبان ۹۸ از مرزهای زمینی به مقصد کشور عراق از کشور خارج شوند، از پرداخت عوارض خروج معاف می‌شوند.

بر اساس پیشنهاد دولت، میزان عوارض خروج برای هر نفر برای سفر دوم به میزان ۵۰ درصد و سفرهای سوم و بیشتر به میزان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.  

همچنین پیشنهاد شده که مبلغ ۴۰۰هزار ریال از عوارض خروجی برای توسعه زیرساخت ها و تاسیسات گردشگری و حمایت از بخش میراث فرهنگی و صنایع دستی اختصاص یابد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها