عمده فروشی : با این ۷ وب سایت برتر عمده فروشی چینی آشنا شوید

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

عمده فروشی علی بابا

آنچه در این محتوا میخوانید😃

در این مقاله از سایت گروه تجاری ققنوس قصد داریم تا درباره وب سایت های برتر عمده فروشی در چین با شما صحبت کرده و اطلاعاتی را درباره این شرکت ها با شما به اشتراک بگذاریم.

در حال حاضر، در مجموع تعداد ۷ وب سایت عمده فروشی برتر و قانونی در چین وجود دارد که در این وب سایت ها، لباس، کفش، کیف دستی، بوت، جواهرات، کیف پول، لباس شنا و دیگر محصولات ارزان قیمت به طور عمده به فروش می رسند.

وب سایت هایی که در این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد عبارت اند از علی بابا، گلوبال سورس، علی اکسپرس، ۱۶۸۸.com، ساخت چین، DHgate و YiwuGo.

چگونه می توانیم لباس، کفش، کیف دستی، بوت، جواهرات، کیف پول، لباس شنا و دیگر محصولات ارزان قیمت را از وب سایت های عمده فروشی چینی خریداری کنیم؟

بیشتر بخوانید: بهترین شیوه حمل بار و ترخیص کالا از چین به ایران چیست ؟

چنانچه قصد دارید محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را به صورت عمده از کشور چین تهیه کنید، توصیه می کنیم که این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله هر کدام از این ۷ وب سایت برتر را از ۸ جنبه مورد بررسی قرار می دهیم تا شما بهتر متوجه شوید که چگونه باید محصولات عمده خود را از این وب سایت های عمده فروشی چینی تامین کنید.

اگر قصد دارید کالاهای مورد نیاز خود را به صورت عمده از چین خریداری کنید، اول باید وب سایت های قانونی در این کشور را بشناسید.

پس از آن باید بتوانید محصولات مناسب را انتخاب کنید. قیمت و کیفیت کالا و همین طور خدمات فروشنده از دیگر فاکتورهایی هستند که قطعا می خواهیم از آن ها اطلاع داشته باشیم.

یکی از مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه داشته باشیم این حقیقت است که عمده فروشان در چین، معمولا کالا و اجناس خود را از طریق وب سایت های عمده فروشی خریداری می کنند و سپس این کالاها را به مشتریان در سرتاسر دنیا به فروش می رسانند.

با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که چه کسی واقعا تولید کننده و چه کسی تاجر و بازگان است. مورد دیگری که در این مقاله به آن اشاره شده است، کمک به انتخاب محصولات مشابه با کیفیت های مشابه اما قیمت های بسیار پایین تر می باشد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره خدمات بازرگانی حضوری در چین

در نتیجه اگر بتوانید کالای دلخواه خود را با همان کیفیت مشابه اما با قیمت بسیار پایین تر خریداری کنید، سود زیادی عایدتان خواهد شد و به سادگی می توانید رقبای خود را شکست دهید.

در این مقاله از سایت گروه تجاری ققنوس هر کدام از این ۷ وب سایت برتر عمده فروشی را با ۸ فاکتور بررسی می کنیم که در قسمت زیر به آن ها اشاره شده است:

  1. زبان های وب سایت؛
  2. نوع کسب و کار؛
  3. حداقل میزان سفارش؛
  4. شیوه های پرداخت؛
  5. نمونه؛
  6. شیوه های ارسال کالا؛
  7. شیوه های برقراری ارتباط با فروشنده؛
  8. شخصی سازی سفارش.

وب سایت عمده فروشی Alibaba { علی بابا }

حتی اگر به تازگی وارد حوزه عمده فروشی شده باشید نیز باز هم به احتمال زیاد اسم وب سایت علی بابا را شنیده باشید. علی بابا یکی از بزرگ ترین وب سایت های عمده فروشی در سطح جهان است که فروشندگان این وب سایت تنها محصولات را به صورت عمده به فروش می رسانند، محصولات تولیدی یک شرکت را با برند شرکت دیگر {OEM} و محصول تولیدی یک کمپانی با طراحی و برند یک کمپانی دیگر {ODM} ارائه می کنند. این خدمات تمام نیازهای شما و تمام سفارش های خاص و ویژه را برآورده می کنند.

علی بابا

۱. زبان های وب سایت علی بابا

وب سایت علی بابا از ۱۷ زبان دنیا پشتیبانی می کند، که این زبان ها شامل انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، هندی، روسی، کره ای، ژاپنی، عربی، تایلندی، ترکی، هلندی، ویتنامی، اندونزیایی و یهودی یا عبری می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین خدمات حمل درب به درب چین به دبی

ارائه این ۱۷ زبان برای پشتیبانی و خدمات رسانی به مردم کل جهان کافی است. با این وجود اگر به زبان انگلیسی تسط ندارید نیز باز هم می تواند از این وب سایت خرید کنید. وب سایت علی بابا در این حوزه بسیار عالی ظاهر شده است و امروزه از زبان های زیادی پشتیبانی می کند.

نکته: در وب سایت علی بابا، ارتباط برقرار کردن با فروشندگان عمدتا به زبان انگلیسی انجام می شود.

زبان های علی بابا

۲. نوع کسب و کار

تاجران و تولید کنندگان بسیاری در پلتفرم عمده فروشی علی بابا حضور دارند و اگر تازه وارد باشید، تشخیص تولید کنندگان از بازرگانان برای تان کار آسانی نخواهد بود اما طبق تصویر زیر، می توانید این دو دسته از فروشندگان را از یک دیگر تشخیص دهید.

نکته: چنانچه نوع تجارت از سوی وب سایت علی بابا تایید شده باشد، می تونید آیکون را در آن مشاهده کنید.

نوع کسب و کار علی بابا

۳. حداقل میزان سفارش در وب سایت علی بابا

به طور معمول، حداقل میزان سفارش {MOQ} را می توان با توجه به نوع محصول و فروشندگان تعیین کرد.

کمترین میزان سفارش از یک محصول مشخص در میان فروشندگان متفاوت می باشد؛ به طور مثال، یک فروشنده حداقل میزان سفارش را ۵۰۰ و فروشنده دیگری ۱۰۰۰ عدد انتخاب می کند.

از این رو، زمانی که به دنبال تامین کالاهای مورد نظر خود هستیم، باید تمام تلاش خود را به کار بسته تا بهترین فروشنده را پیدا کنیم. به طور مثال، به محصول زیر دقت کنید {کالا یکی است اما حداقل میزان سفارش هر فروشنده متفاوت است}.

نکته: حداقل میزان سفارش برای هر محصول متفاوت می باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین راه حمل بار از چین به دبی

به طور مثال، حداقل میزان سفارش برای محصولات الکترونیکی ۵۰۰ قطعه است؛ به جز در مواردی که قصد خرید تجهیزات و ماشین آلات ویژه را دارید که در این حالت دیگر حداقل میزان سفارش معیار نیست.

حداقل میزان سفارش در علی بابا

۴. شیوه های پرداخت

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که وب سایت عمده فروشی علی بابا سرویس های بی نظیر و تضمین شده ای برای هر پرداخت و محصولی ارائه می کند.

اگر قصد داشته باشید، می توانید در قسمت اطمینان تجاری علی بابا عضو شوید تا از نقطه آغاز پرداخت وجه تا زمان دریافت محصول از مرسوله های خود حفاظت کنید.

بیشتر بخوانید: سرویس حمل هوایی اقتصادی از چین به ایران

در وب سایت علی بابا می توانید به طور مستقیم هزینه را به فروشندگان پرداخت کنید. جلب رضایت مشتریان در این وب سایت تضمین شده است. توصیه می کنیم که اطلاعات خود درباره تعهد تجاری در این وب سایت را افزایش دهید.

در موردی که فروشنده کالا را برای تان ارسال نکرد، مشکلی در کیفیت محصول وجود داشت یا اگر مدل اشتباهی برای تان ارسال شده بود، می توانید مبلغ پرداخت شده خود را از طریق تعهد تجاری دریافت کنید. چنانچه قصد خرید از وب سایت علی بابا را دارید، بهتر است که همیشه این گزینه را مد نظر قرار داده و در مواقع نیاز از آن استفاده کنید.

در حال حاضر، فروشندگان وب سایت عمده فروشی علی بابا از دیگر شیوه های پرداخت، مانند ویزا، مستر کارت، T/T، پرداخت آنلاین بانکی، PAY Later، L/C، وسترن یونی و مانی گرام برای سفارش های آفلاین پشتیبانی می کنند.

شیوه های پرداخت در علی بابا

۵. نمونه در عمده فروشی علی بابا

اگر کالاهایی که می خواهید به طور عمده خریداری کنید را انتخاب کردید، اول از هر چیزی باید ۱ یا ۲ عدد از آن کالا را برای تست خریداری کنید. به محض این که از بابت کیفیت کالا خیال تان راحت شد، می توانید کالا را به تعدادهای بیشتر و به صورت عمده خریداری کنید.

به طور معمول، تمام فروشندگان از ارائه خدمات تهیه و ارسال نمونه پشتیبانی می کنند. با توجه به فروشنده ای که با او سر و کار دارید، یک سری از فروشندگان بابت ارسال نمونه از کالای انتخاب شده یک مبلغی را دریافت می کنند و عده دیگری نمونه را به طور رایگان ارائه می دهند.

چنانچه فروشنده با ارائه کالاهای نمونه به صورت رایگان موافقیت کرد، معمولا مشتریان بایستی هزینه های حمل و نقل از مبدا فروشنده به کشور خود را پرداخت کنند.

با این وجود، عده ای از فروشندگان هستند که علاوه بر ارائه کالای نمونه به طور رایگان، هزینه ارسال به کشور مشتری را نیز رایگان حساب می کنند؛ که البته پیدا کردن این چنین فروشندگانی کار بسیار سختی است.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره پست اکسپرس از چین به ایران

در صفحه کالا وب سایت عمده فروشی علی بابا، بعضی از فروشندگان به طور مستقیم از سرویس های نمونه پشتیبانی می کنند که این به معنای این است که مشتریان می توانند به طور مستقیم کالاهای نمونه را از علی بابا خرید کنند.

در صورتی که در صفحه محصول مورد نظر، از سرویس ارائه نمونه پشتیبانی نشده بود، می توانیم از طریق چت آنلاین یا ایمیل با فروشنده ارتباط برقرار کرده و از او بخواهیم که سرویس نمونه را نیز فعال کند.

نمونه کالا در علی بابا

۶. شیو های ارسال کالا {حمل و نقل}

در حال حاضر، سرویس حمل و نقل دریایی در این وب سایت فعال است که از چین تا ایالات متحده آمریکا خدمات رسانی می کند. ارسال های هوایی و اکسپرس تا به امروز فعال نشده اند.

در صورتی که کد انبار FBA یا زیپ کد داشته باشید، به واسطه سیستم لوجستیکی علی بابا می توانید هزینه های حمل و نقل را به طور تقریبی محاسبه کنید.

با این وجود، باید به این مورد نیز دقت کنیم که در هنگام محاسبه هزینه حمل و نقل، ترخیص کالا از گمرک و حقوق گمرکی در ایالات متحده آمریکا محاسبه نشده اند.

هزینه های حمل و نقل گفته شده در این وب سایت تنها ملاکی است تا به کمک آن بتوانیم هزینه های تقریبی ارسال مرسوله های خود را محاسبه کنیم.

بیشتر بخوانیم: من هم میخواهم از چین کالا وارد کنم

نکته: در حال حاضر تنها سرویس موجود به ایالات متحده آمریکا، سرویس حمل و نقل اقیانوسی است و در آینده امکان دارد که سرویس های حمل و نقل بیشتری به خدمات این وب سایت اضافه شود؛ از جمله حمل و نقل هوایی و اکسپرس به تمام کشورهای دنیا.

زمانی که تصمیم گرفتیم وارد حوزه عمده فروشی شویم، به احتمال زیاد اوایل کار تنها به اندازه حداقل میزان سفارش از وب سایت علی بابا خرید کنیم که در این شرایط احتمالا پیش نیازهای لازم برای حمل و نقل از طریق اقیانوس را نداشته باشد.

چنانچه گزینه حمل و نقل از طریق اقیانوس برای تان فعال نبود، می توانید با فروشنده مذاکره کرده و از او بخواهید که سرویس های کریر و حمل و نقل هوایی را ارائه کند {فروشنده می تواند هزینه های حمل و نقل را نیز به طور تخمینی اطلاع دهد}.

گاهی اوقات، وزن کالاهای خریداری شده تنها ۵۰ کیلوگرم یا کمتر می باشد که در این حالت تنها گزینه پیش رو، ارسال اکسپرس یا هوایی می باشد. {ارسال هوایی و اکسپرس مزایای مختص به خود را دارند و در این حالت کالاهای خود را سریع تر، و معمولا بین ۳ تا ۷ روز، دریافت خواهید کرد}.

شیوه های ارسال در علی بابا

۷. شیوه های برقراری ارتباط با فروشنده

دو راه اصلی برای برقراری ارتباط با فروشندگان در وب سایت عمده فروشی علی بابا وجود دارد: چت به صورت آنلاین یا ارسال درخواست.

ارسال درخواست: در این روش، می توانیم درخواست خود را به طور آنلاین برای فروشنده ارسال کنیم. معمولا، درخواست مشتریان در قسمت پیش زمینه سیستم علی بابا و همین طور از قسمت ایمیل، برای فروشندگان نمایش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: واردات از چین: FOB، CIF یا EXW کدام ترم حمل را انتخاب کنید؟

چت به صورت آنلاین: در این شیوه باید نرم افزار چت آنلاین را دانلود کنید. این نرم افزار از قسمت وب سایت علی بابا قابل دریافت است و پس از آن می توانید به صورت آنلاین با فروشندگان چت کنید.

به طور کلی، مشتریان به شیوه های دیگری نیز می توانند با فروشندگان در ارتباط باشند؛ مانند وی چت، اسکایپ، تلفن، واتس اپ یا QQ.

شیوه های برقراری ارتبط در علی بابا

۸. شخصی سازی سفارش

به طور معمول، فروشندگانی که در وب سایت علی بابا فعالیت دارند، سرویس های استفاده از محصول تولیدی یک کمپانی با برند کمپانی دیگر {OEM} و استفاده از محصول تولیدی یک کمپانی با طراحی و برند کمپانی دیگر {ODM} را ارائه می کنند.

بیشتر بخوانید: حمل و نقل به چین: ۵ نکته حیاتی که باید رعایت کنید

پس از انتخاب محصول و کالا، ممکن است به سرویس سفارشی سازی بسته بندی محصول و همین طور ثبت برند بر روی کالا نیاز داشته باشید.

قبل از این که سفارشات خود را ثبت کنید، باید ابتدا تاییدیه فروشنده را در این مورد دریافت کنید: یعنی این که مشخص کنید که به ارائه سرویس های استفاده از محصول تولیدی یک کمپانی با برند کمپانی دیگر {OEM} و استفاده از محصول تولیدی یک کمپانی با طراحی و برند کمپانی دیگر {ODM} نیاز دارید یا خیر.

مروری بر وب سایت عمده فروشی علی بابا

اگر در قسمت تعهد تجاری وب سایت علی بابا ثبت نام کنید، مسائلی از قبیل وجود مشکل یا تلقبی بودن کالا، باعث نگرانی تان نمی شود. در صورتی که مشکلی در کیفیت محصول وجود داشت یا اگر کالاهای خریداری شده خود را دریافت نکردید، می توانید جهت دریافت مبلغ پرداخت شده خود اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: تائوبائو: ۱۰ حقیقت که باید در مورد فروشگاه اینترنتی چینی تائوبائو بدانید

علاوه بر این، باید به یاد داشته باشید که محتوا و پیش نیازهای سفارش را به طور واضح در توافق نامه ذکر کنید. در صورت وجود هر گونه مشکل در کالا، گروه تجاری ققنوس می تواند جزییات سفارش را در اولین فرصت به وب سایت علی بابا اطلاع دهد.

علی بابا 
تاریخ تاسیسکمپانی در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد
وب سایتwww.alibaba.com
زبان های وب سایت۱۷ زبان
نوع کسب و کارتولید کننده و شرکت تجاری
حداقل میزان سفارش۳۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار
شیوه های پرداختویزا، مستر کارت، نقل و انتقال بانکی، پرداخت بانکی آنلاین، L/C، وسترن یونی، مانی گرام
در دسترس بودن نمونهبله
شیوه های حمل و نقل کالاارسال به طور مستقیم از سوی علی بابا یا این که فروشندگان فرایند حمل و نقل از طریق، دریا، هوا و اکسپرس را تنظیم می کنند
شیوه های برقراری ارتباط با فروشندهچت آنلاین {TradeManager}، درخواست آنلاین، ایمیل، وی چت یا واتس آپ
شخصی سازی سفارشارائه سرویس های OEM یا ODM
نصب برنامهسیستم های اندروید و IOS

عمده فروشی گلوبال سورس {Globalsources}

گلوبال سورس به طور عمده پلتفرم وب سایت بنگاه به بنگاه محسوب می شود و سرویس های نمایشگاهی برای فروشندگان چینی ارائه می کند.

در عین حال، گلوبال سورس یک وب سایت عمده فروشی بسیار مشهور نیز به شمار می رود که هزاران فروشنده چینی در آن مشغول به کار هستند. هر نوع کالا و محصولی که به دنبال آن هستید را می توانید در پلتفرم گلوبال سورس پیدا کنید.

گلوبال سورس

۱. زبان های وب سایت عمده فروشی گلوبال سورس

در حال حاضر، پلتفرم گلوبال سورس تنها از دو زبان انگلیسی و اسپانیایی پشتیبانی می کند. در قسمت پایین وب سایت در مجموع ۱۵ زبان قرار دارد اما تنها ۲ زبان انگلیسی و اسپانیایی در دسترس قرار دارند. امکان دارد که در آینده این وب سایت زبان های بیشتری را اضافه کند.

بیشتر بخوانید: بازارهای عمده‌فروشی‌ : معرفی ۲۲ بازار عمده‌فروشی بزرگ در چین که شما باید از آن‌ها بازدید کنید

۲. نوع کسب و کار در عمده فروشی گلوبال سورس

فروشندگانی که در وب سایت گلوبال سورس مشغول فعالیت هستند، تولید کنندگان و تریدرها می باشند. اغلب، فقط تولید کنندگان بزرگ و شرکت های تجاری در این پلتفرم عضو می شوند چرا که هزینه عضویت در این پلتفرم زیاد است.

از این رو، محصولات موجود در گلوبال سورس کیفیت بالایی دارند. همان طور که گفته شد، هزینه عضویت در این پلتفرم بالا است و از این رو تولید کنندگان و تریدرهای کوچک به سختی می توانند در این پلتفرم عضو شوند.

بیشتر بخوانید: تولیدکنندگان چینی: ۹ روش برای پیدا کردن یک تولیدکننده مناسب (راهنمای کامل ۲۰۲۰)

اکنون می خواهیم تفاوت های میان تولید کنندگان و تریدرهایی که در این پلتفرم حضور دارند را برای تان روشن کنیم. به تصویر زیر دقت کنید.

برای این که بتوانیم این موضوع را تشخیص دهیم، اول از همه باید وارد صفحه محصول مورد نظر شویم. سپس نوع فروشنده در قسمت سمت راست، در بالای عکس نمایش داده خواهد شد.

نوع کسب و کار در گلوبال سورس

۳. حداقل میزان سفارش

معمولا حداقل میزان سفارش به نوع کالا بستگی دارد. به طور مثال، کمترین میزانی که می توان از محصولات الکترونیکی سفارش داد، ۵۰۰ قطعه یا بیشتر می باشد. علاوه بر این، حداقل میزان سفارش برای کالاهای خاص، مانند اسباب و وسایل خانه، معمولا یک کانتینر ۲۰ فوتی می باشد.

بیشتر بخوانید: واردات از چین : ۷ نکته طلایی که باید هنگام واردات از چین رعایت کنید

در صورتی که ارزش کالا کم باشد، حداقل میزان سفارش بیشتر خواهد شد.

حداقل میزان سفارش

۴. شیوه های پرداخت

فروشندگانی که در وب سایت گلوبال سورس فعالیت می کنند، به طور عمده شیوه نقل و انتقال بانکی را می پذیرند. به طور نرمال، ابتدا باید ۳۰ درصد را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید و تراز پرداخت ها پیش از حمل و نقل آماده می شود.

توصیه می کنیم پس از ارتباط برقرار کردن با فروشنده، درباره شیوه های پرداخت پذیرفته شده، مانند L/C، وسترن یونی، مانی گرام، کارت بانکی، پی پال یا ترنسفر وایز، اطلاعاتی کسب کنید. به عنوان مشتری باید شیوه ای را انتخاب کنید که برای تان بهتر می باشد.

بیشتر بخوانید: واردات ارزان : ۵ راه ساده برای کاهش هزینه‌های هنگام واردات از چین

به محض این که سفارش تکمیل شد، باید از فروشنده بخواهید که تصاویری از کالا و بسته بندی محصولات برای تان ارسال کند. پس از این که کار مورد تاییدتان بود، تراز پرداخت را به فروشنده پرداخت خواهید کرد.

۵. نمونه

فروشندگان چینی که در وب سایت گلوبال سورس فعالیت می کنند، همگی سرویس نمونه را به مشتریان خود ارائه می دهند. با توجه به نوع فروشنده ای که انتخاب می کنید، برای بیشتر نمونه ها باید مبلغی را پرداخت کنید.

می توانید قبل از سفارش دادن نمونه با فروشنده صحبت کنید؛ چرا که احتمال دارد نمونه را رایگان برای تان ارسال کند.

اگر می خواهید حتما نمونه محصولات را ببینید، حداقل تعداد ۲ تا ۵ نمونه برای تست کردن سفارش دهید. گاهی اوقات با سفارش دادن تنها ۱ نمونه نمی توان بررسی ها را به طور دقیق انجام داد. حتما باید چندین عدد از کالا را به عنوان نمونه خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: واردات از چین : صفر تا صد چگونگی واردات از چین (راهنمای کامل ۲۰۲۰)

نکته: باید از مناسب بودن بسته بندی پیش از حمل و نقل اطمینان حاصل کنید. دلیل اهمیت این نکته این است که شما برای بررسی و انجام آزمایشات خود بر روی نمونه با مطمئن شوید که نمونه کامل و بدون نقص ارسال شود

.

نمونه در گلوبال سورس

۶. شیوه های ارسال کالا {حمل و نقل} در عمده فروشی گلوبال سورس

به طور معمول، فروشندگانی که در وب سایت عمده فروشی گلوبال سورس فعالیت می کند، شیوه های ارسال هوایی و کریر را پیشنهاد می کنند.

چنانچه می خواهید کالاهای خود را سریع تر دریافت کنید، باید شیوه ارسال اکسپرس را انتخاب کنید؛ در این شیوه، کالا ۳ تا ۵ روز بعد به دست تان خواهد رسید.

اگر شیوه حمل و نقل هوایی را انتخاب کنید، بین ۷ تا ۱۰ روز زمان می برد که کالا از چین به هر کشور دیگری در سطح جهان برسد.

بیتر بخوانید: عمده‌فروشی : ۵۰ بازار برتر عمده‌فروشی چین که باید از آن‌ها دیدن کنید ( راهنمای کامل ۲۰۲۰ )

اگر شیوه حمل از طریق اقیانوس را انتخاب کردید، حدود ۱۰ روز بعد کالا به کشورهای آسیایی، حدود ۲۵ روز بعد به کشورهای آمریکای شمالی، ۴۰ روز بعد به کشورهای آمریکای جنوبی، ۳۰ تا ۳۵ روز بعد به اتحادیه اروپا و ۴۰ روز بعد به آفریقا می رسد.

گروه تجاری ققنوس می تواند شیوه حمل و نقل را با توجه به وزن و حجم کالا برای تان انتخاب کند. ارزان ترین شیوه از طریق دریا است و پس ازآن شیوه های هوایی و اکسپرس می باشند. شیوه اکسپرس اگرچه گران ترین شیوه موجود است اما کالا را زودتر دریافت خواهید کرد.

۷. شیوه های برقراری ارتباط با فروشنده

در وب سایت گلوبال سورس از طریق “همین الان درخواست را ارسال کنید” و “چت آنلاین” با فروشندگان در ارتباط باشید.

توصیه می شود که ابتدا سئوال های مورد نظرتان را آماده کنید؛ سپس فروشنده در عرض ۲۴ ساعت از طریق ایمیل به شما جواب خواهد داد.

در صورتی که فروشنده آنلاین نباشد، نمی توان با او چت کرد. شیوه “ارسال درخواست الان” گزینه مناسبی می باشد؛ در این شیوه به محض این که فروشنده درخواست تان را مشاهده کند، برای اولین بار جواب تان را خواهد داد.

وب سایت عمده فروشی

۸. شخصی سازی سفارش

فروشندگانی که در گلوبال سورس فعالیت می کنند، سرویس های استفاده از محصول تولیدی یک کمپانی با برند کمپانی دیگر {OEM}، استفاده از محصول تولیدی یک کمپانی با طراحی و برند کمپانی دیگر {ODM} و همین طور استفاده از یک کالا که در یک کمپانی که هم محل تولید و هم برند متعلق به خودش است تولید شده باشد {OBM} را ارائه می کنند. مشتریان با توجه به نیازهای خود می توانند این سرویس ها را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: تامین محصولات از چین گام به گام (راهنمای کامل ۲۰۲۰)

در ابتدا، باید تولید کنندگان قدرتمند را پیدا کنیم. پس از پیدا کردن فروشندگان مورد نظر، شدید توصیه می کنیم که تولید کنندگان را بررسی و بازبینی کنید چرا که با کمک این اطلاعات می توانیم نحوه و چگونگی تولید کالا و همین طور وسعت شرکت را متوجه شویم.

مروری بر وب سایت عمده فروشی گلوبال سورس

فروشنده ای که در وب سایت عمده فروشی گلوبال سورس فعالیت می کند، در حقیقت یک کسب و کار با وسعت متوسط تا بزرگ است که مسلما فروشندگان آن قدرتمند هستند.

شرکت های کوچک توانایی پرداخت هزینه های عضویت سنگین در این پلتفرم را ندارند.

علاوه بر این، گلوبال سورس سرویس نمایشگاهی نیز ارائه می دهد و اگر ما به نمایشگاه نیاز داشته باشیم، می توانیم به نمایشگاه این شرکت مراجعه کرده و کالاهای مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری کنیم.

گلوبال سورس 
تاریخ تاسیسشرکت در سال ۱۹۷۰ تاسیس شده است
وب سایتwww.globalsource.com
زبان های وب سایت۲ زبان
نوع کسب و کار تولید کنندگان و شرکت های تجاری
حداقل میزان سفارش۵۰۰ تا ۱۰.۰۰۰ دلار
شیوه های پرداختنقل و انتقال بانکی، L/C، وسترن یونی، مانی گران و پی پال
در دسترس بودن نمونهبله
شیوه های حمل و نقلفروشندگان می توانند مقدمات شیوه های هوایی، دریایی و اکسپرس را تنظیم کنند
شیوه های برقراری ارتباط با فروشندهچت آنلاین، درخواست آنلاین و ایمیل
شخصی سازی سفارشسرویس های OEM و ODM
نصب برنامهاندروید و IOS

عمده فروشی علی اکسپرس {Aliexpress}

فروشندگان وب سایت علی اکسپرس عمدتا در حوزه سرویس های کوچک عمده فروشی و دراپ شیپینگ {توزیع مستقیم} فعالیت می کنند.

به طور نرمال، حداقل میزان سفارش در این وب سایت معنایی ندارد و حداقل برای سفارش ها تعیین نشده است. حتی اگر از یک کالا یک عدد نیز خریداری کنید باز هم فروشنده آن را به آدرس گفته شده ارسال می کند.

بیشتر بخوانید: حمل دریایی از چین: صفر تا صد حمل و نقل دریایی محموله از چین (راهنمای کامل ۲۰۲۰)

قیمت کالاهای موجود در این وب سایت در مقایسه با مغازه های اطراف تان ارزان تر است. کالاهایی که در وب سایت علی اکسپرس خریداری می شوند، دیرتر از حد معمول ارسال می شوند و به طور معمول، حدود ۱۵ تا ۳۰ روز زمان می برد تا فروشنده کالاها را به کشورهای مختلف دنیا ارسال کند.

وب سایت عمده فروشی علی اکسپرس

۱. زبان های وب سایت

علی اکسپرس از زبان و ارزهای رایج مختلفی پشتیبانی می کند.

زبان هایی که در حال حاضر در وب سایت علی اکسپرس پشتیبانی می شوند عبارت اند از انگلیسی، روسی، پرتغالی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، هلندی، ترکی، ژاپنی، کره ای، تایلندی، ویتنامی، عربی، یهودی یا عبری و لهستانی می شود.

بیشتر بخوانید: فورواردر حمل و نقل ۲۰۲۰؛ هر چیزی که لازم است درباره فورواردر بدانید

این وب سایت به طور عمده از ارزهایی پشتیبانی می کند که در سراسر جهان در دسترس می باشند.

می توانید ارز رایج مورد استفاده خود را انتخاب کنید تا در قسمت صفحه وب سایت نمایش داده شود؛ با کمک این قابلیت علی اکسپرس راحت تر خواهید توانست هزینه کالاها را حساب کنید.

تبدیل ارز در علی اکسپرس

علی اکسپرس تمام زبان ها و ارزهای رایج در دنیا را پوشش می دهد که این مورد باعث آسان تر شدن کار مشتری ها خواهد شد.

۲. نوع کسب و کار در عمده فروشی علی اکسپرس

فروشندگانی که در وب سایت علی اکسپرس فعالیت دارند به ۳ دسته عمده تقسیم می شوند. دسته اول همان افرادی معمولی، دسته دوم شرکت های تجاری و دسته سوم تولید کنندگان کوچک می باشند.

فروشندگانی که در این وب سایت فعالیت دارند، معمولا کالاهای مورد نظر خود را به طور عمده از تولید کنندگان بزرگ چین خریداری کرده و سپس آن ها را از طریق علی اکسپرس به مشتریان خود در سراسر جهان به فروش می رسانند.

بیشتر بخوانید: بارگیری جزیی یا ناکامل؛ راهنمای کامل {۲۰۲۱}

هزینه های حمل و نقل و ارسال کالا در علی اکسپرس بسیار پایین است و بیشتر فروشندگان عملا هیچ سودی نصیب شان نمی شود. بلکه زمانی که میزان فروش بالا برود، قیمت کالا نیز به طبع افزایش پیدا می کند.

به طور نرمال، تولید کنندگان بزرگ در وب سایت علی اکسپرس در نقش فروشنده ظاهر نمی شوند چرا که زمان کافی برای ارسال تنها یک تکه را ندارند.

این مسئله برای شرکت های بزرگ بسیار دردسر آفرین است؛ از این رو، کالاهای خود را تنها به صورت عمده و به فروشندگان این وب سایت به فروش می رسانند.

۳. حداقل میزان سفارش

در وب سایت علی اکسپرس حداقل میزان سفارش معنایی ندارد و شما به عنوان خریدار می توانید تنها یک عدد کالا خریداری و فروشنده این وظیفه را دارد که آن را به آدرس گفته شده ارسال کند. حتی اگر تعداد اندکی کالا خریداری کنید باز هم هزینه ارزان تر برای تان حساب می شود.

اگر قصد دارید کالاهای بیشتری را به صورت عمده خریداری کنید، به طور مثال کالاهایی که هزینه آن ها از ۱.۰۰۰ دلار بیشتر می شود، قیمت های در علی اکسپرس بسیار گران تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خرید از علی اکسپرس و مزایای این سایت برای ایرانی ها

این وب سایت عمدتا در حوزه دراپ شیپینگ فعالیت می کند زیرا وب سایت های شخصی زیادی وجود دارد که سفارش های خود را از چین خریداری می کنند و در نهایت آن ها را به مشتریان خود در سراسر جهان به فروش می رسانند. میزبان بسیاری از این وب سایت ها Shopify، Woocommerce و Bigcommerce می باشند.

حداقل میزان سفارش در وب سایت عمده فروشی

۴. شیوه های پرداخت

در حال حاضر، علی اکسپرس از پنج شیوه پرداخت پشتیبانی می کند: پرداخت از طریق کارت بانکی، وب مانی، وسترن یونی، وایر ترنسفر و پی پال.

وب سایت عمده فروشی علی اکسپرس

۵. نمونه

برای دریافت نمونه از فروشندگان در این وب سایت، باید هزینه نمونه ها را پرداخت کنید. از هر فروشنده می توانید ۱ تا ۲ کالا نمونه خریداری کنید و از این رو راحت تر و بهتر می تواند کیفیت کالا را بررسی و ارزیابی کنید.

بیشتر بخوانید: حمل و نقل FCL ؛ اصول حمل و نقل، کانتینرها و هزینه ها {راهنمای جامع}

پس از این که کیفیت و قیمت نمونه خریداری شده را مقایسه کردید، می توانید برای خرید چندین کالا اقدام کنید. به طور معمول ارسال کالای نمونه در وب سایت علی بابا حدود ۷ تا ۲۵ روز زمان می برد.

۶. شیوه های حمل و نقل {ارسال کالا}

وب سایت علی اکسپرس از شیوه های مختلفی برای ارسال پشتیبانی می کند. علاوه بر این، هر کدام از فروشندگان نیز شیوه های مختلفی را ارائه می کنند.

در یک سری از شیوه های حمل و نقل، مشتری این امکان را دارد که وضعیت کالاها را به طور آنلاین رصد کند اما در شیوه های دیگر این امکان وجود ندارد.

توصیه می کنیم که شیوه ای را برای ارسال کالای خود انتخاب کنید که قابلیت رصد آنلاین وضعیت مرسوله در آن فراهم شده باشد؛ مانند Epacket، EMS، DHL، UPS FedEx یا TNT.

اگر قصد دارید از وضعیت مرسوله خود به صورت آنلاین مطلع شوید و در عین حال هزینه های کمتری بابت ارسال کالا پرداخت کنید، شدیدا توصیه می کنیم که شیوه ePacket را انتخاب کنید. در حقیقت، به صرفه ترین شیوه ارسال در وب سایت علی اکسپرس، همین شیوه می باشد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره پست اکسپرس از چین به ایران

زمان حمل و نقل: در صورتی که شیوه Epacket را انتخاب کردید، حدود ۱۵ روز زمان می برد که کالا از چین به خاک ایالات متحده آمریکا برسد و حدودا ۲۰ روز زمان لازم است تا به کشورهای اروپایی برسد. اگر در دریافت مرسوله خود عجله ندارید، بین ۱۵ تا ۲۰ روز زمان می برد که کالا به دست تان برسد.

نکته: بعضی از فروشندگانی که در علی اکسپرس فعالیت می کنند، انبارهای مختلفی در کشورهای چین، اروپایی و ایالات متحده آمریکا دارند. می توانید خرید خود را از انباری انجام دهید که به شما نزدیک تر باشد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که به دلیل ارزان بودن هزینه های حمل و نقل، احتمال گم شدن کالا و مرسوله ها وجود دارد. در این صورت، می توانید درخواست خود را به علی اکسپرس اطلاع داده و وجه پرداخت شده را دریافت کنید.

ارسال کالا در وب سایت عمده فروشی علی اکسپرس

۷. شیوه های برقراری ارتباط با فروشنده

می توانید از طریق چت آنلاین با فروشنده در ارتباط باشید. اگر راجع به محصول اطلاعی ندارید یا در صورتی که در کیفیت کالا مشکلی وجود داشته باشد، می توانید به صورت آنلاین با فروشنده در ارتباط باشید.

یک دسته از فروشندگان خیلی دیر به درخواست ها جواب می دهند و معمولا در عرض ۲۴ ساعت پاسخ تان را دریافت خواهید کرد.

۸. شخصی سازی سفارش

فروشندگان علی اکسپرس به طور معمول از سرویس های شخصی سازی، مانند بسته بندی سفارشی یا برچسب زدن بر روی محصولات پشتیبانی نمی کنند؛ مگر در مواقعی که حجم سفارش تان بسیار زیاد باشد.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت سفارش کالا به ۶ ماه افزایش یافت

در صورتی که حجم سفارش تان بسیار زیاد باشد، بهتر است از این وب سایت خریداری نکنید؛ چرا که زیاد بودن حجم سفارش مساوی است با گران تر بودن قیمت ها.

از این رو، به این نتیجه می رسیم که وب سایت علی اکسپرس تنها برای استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک مناسب است.

مروری بر وب سایت علی اکسپرس

وب سایت علی اکسپرس تنها برای سفارش های کوچک، مانند دراپ شیپینگ، مناسب است. برای خریدهای کوچک، قیمت کالاهای این وب سایت و همین طور هزینه های حمل و نقل بسیار مناسب و ارزان قیمت است.

تنها مورد منفی درباره این وب سایت، طولانی بودن زمان حمل و نقل کالا است. چنانچه بسته در طول فرایند حمل و نقل و ارسال گم شود، می توانید درخواست دریافت وجه را اعلام کنید یا این که کالا را به طور مجدد خریداری کنید.

علی اکسپرس 
تاریخ تاسیسشرکت در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است
وب سایتwww.aliexpress.com
زبان های وب سایت۱۶ زبان
نوع کسب و کاراشخاص معمولی، شرکت های تجاری و تولید کنندگان کوچک
حداقل میزان سفارش۰.۱ دلار
شیوه های پرداختکارت بانکی، وب مانی، وسترن یونی، وایر ترنسفر و پی پال
در دسترس بودن نمونهبله
شیوه های حمل و نقلشیوه های اکسپرس، ePacket، China post و EMS
شیوه های برقراری ارتباط با فروشندهچت آنلاین
شخصی سازی سفارشخیر
نصب برنامهاندروید و IOS

وب سایت عمده فروشی ۱۶۸۸.com

وب سایت ۱۶۸۸.com یکی از شرکت های تابع علی بابا به شمار می رود. این وب سایت عمده فروشی بسیار ویژه و منحصر به فرد محسوب می شود چرا که تنها از زبان چینی پشتیبانی می کند. این وب سایت عمدتا مخصوص فروشندگان و خریداران در چین می باشد.

علت این که اسم این وب سایت را در لیست مقاله فعلی مان آورده ایم، پایین تر بودن قیمت کالاهای موجود در این وب سایت در مقایسه با دیگر وب سایت های عمده فروشی در سراسر جهان می باشد. تمام شرکت های تجاری یا اشخاص چینی می توانند کالا و اجناس مورد نیاز خود را از این وب سایت خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: FTL و LTL: حمل و نقل دربستی و خرده بار زمینی چه تفاوتی با هم دارند؟

قیمت کالاها در این وب سایت در مقایسه با دیگر وب های عمده فروشی پایین تر است و از سرویس های شخصی سازی OEM {سرویس های استفاده از محصول تولیدی یک کمپانی با برند کمپانی دیگر} و ODM {استفاده از محصول تولیدی یک کمپانی با طراحی و برند کمپانی دیگر} پشتیبانی می کند.

اکثر شرکت های تجاری محصولات مورد نیاز خود را از وب سایت عمده فروشی ۱۶۸۸.COM خریداری می کنند و سپس آن ها را به مشتریان در سراسر جهان به فروش می رسانند.

باید یاد بگیرید که چگونه از این وب سایت استفاده کنید، چرا که می توانید اجناس با کیفیت های مشابه را با قیمت های بسیار پایین تر پیدا کنید.

می دانیم که زبان چینی یک مانع بسیار بزرگ برای شما به حساب می آید. از این رو، تازه واردان به سختی می توانند از وب سایت ۱۶۸۸.COM استفاده کنند. توصیه می کنیم که مقاله راهنمای خرید از سایت ۱۶۸۸.com را مطالعه کنید.

وب سایت عمده فروشی 1688.com

۱. زبان وب سایت عمده فروشی ۱۶۸۸.COM

در حال حاضر، وب سایت ۱۶۸۸.com تنها از زبان چینی پشتیبانی می کند چرا که عملا به عنوان یک وب سایت تماما چینی طراحی شده است.

۲. نوع کسب و کار

سه دسته فروشنده عمده در وب سایت ۱۶۸۸.com فعالیت می کنند؛ فروشندگان شامل اشخاص معمولی، شرکت های تجاری و تولید کنندگان می باشند.

تمام فروشندگان حاضر در این وب سایت قبل از این که بتوانند کالاهای خود را در این جا به فروش برسانند، از سوی ۱۶۸۸.com تایید می شوند؛ از این رو، اطمینان حاصل کنید که این افراد همگی واقعی هستند و نه کلاهبردار.

بیشتر بخوانید: چگونه یک واسطه گر موفق در حوزه حمل و نقل باشیم؟ {راهنمای کامل}

اصلا نگران دریافت کالاهای خود از فروشندگان این وب سایت نباشید، زیرا اگر فروشنده کالا را برای تان ارسال نکند یا اگر کالای متفاوتی را ارسال کند، می توانید برای دریافت وجه پرداخت شده درخواست کنید.

۳. حداقل میزان سفارش

در صورتی که کالاهای انتخابی تان متفاوت باشند و بین ۱ تا ۱۰۰۰ واحد سفارش دهید، حداقل میزان سفارش در وب سایت ۱۶۸۸.com متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، حداقل میزان سفارش همیشه در قسمت صفحه محصول نمایش داده می شود.

حداقل میزان سفارش در عمده فروشی 1688.com

۴. شیوه های پرداخت

در حال حاضر، وب سایت ۱۶۸۸.com تنها از علی پی پشتیبانی می کند. به منظور خرید از این وب سایت می توانید مبلغ مورد نظر را از حساب بانکی تان در چین به حساب کاربری تان در علی پی انتقال دهید.

می توانید تنها با کمک کارت بانکی چینی یا از طریق حساب کاربری علی پی شخص دیگر در حساب کاربری تان مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.

نکته: در این وب سایت از کارت بانکی کشورهای دیگر پشتیبانی نمی شود.

۵. سرویس نمونه در عمده فروشی ۱۶۸۸.com

معمولا فروشندگانی که در ۱۶۸۸.com حضور دارند، نمونه هایی از کالا را برای مشتری ارسال می کنند. می توانید با مشتری صحبت کرده و از او بخواهید که ابتدا کالای نمونه را به فروش رسنده و سپس سفارش اصلی تان را وارد سایت کنید.

نکته مهم: وظیفه پرداخت هزینه کالای نمونه و حمل و نقل به عهده خریدار می باشد.

۶. شیوه های حمل و نقل کالا

فروشندگان حاضر در این وب سایت، کالاهای خریداری شده را تنها به آدرس های داخل چین ارسال می کنند و نه کشورهای دیگر.

اگر قصد خرید از این وب سایت را دارید، باید با یک فورواردر حمل و نقل همکاری کنید تا او کارهای حمل و نقل به آدرس گفته شان که نیاز به مشارکت طرف سوم دارد را انجام دهد.

فورواردرهای حمل و نقل به طور معمول شیوه های ارسال هوایی، دریایی و کریر را پیشنهاد می کنند. شیوه حمل و نقل با توجه به حجم و وزن مروسله و کالا انتخاب می شود. ارزان ترین شیوه حمل و نقل، ارسال از طریق دریا می باشد.

بیشتر بخوانید: حمل و نقل به چین: ۵ نکته حیاتی که باید رعایت کنید

گروه تجاری ققنوس با سال ها تجربه در این حوزه می تواند شما را در انجام این کار یاری دهد.

۷. شیوه های برقراری ارتباط با فروشنده

می توانید به صورت آنلاین یا به طور مستقیم از طریق گوشی همراه با فروشندگان وب سایت ۱۶۸۸.com در ارتباط باشید. گاهی اوقات، فروشنده وقت آزاد ندارد و مسلما آنلاین نیست؛ در این شرایط می توانیم به شماره تلفن گفته شده در صفحه وب سایت تماس گرفته یا از طریق وی چت با فروشنده در ارتباط باشیم.

اگر می خواهید با فروشندگان به صورت آنلاین چت کنید، باید نرم افزارهایی مانند، Trade Manager را نصب کرده و در آن عضو شوید.

بیشتر بخوانید: حمل دریایی از چین: صفر تا صد حمل و نقل دریایی محموله از چین (راهنمای کامل ۲۰۲۰)

۸. شخصی سازی سفارش

فروشندگان وب سایت ۱۶۸۸.com از سرویس های استفاده از محصول تولیدی یک کمپانی با برند کمپانی دیگر {OEM} و استفاده از محصول تولیدی یک کمپانی با طراحی و برند کمپانی دیگر {ODM} پشتیبانی می کنند. با این وجود، به منظور بهره مندی از این سرویس باید حداقل به میزان ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ عدد از کالای مورد نظرتان را سفارش داده باشید.

بیشتر بخوانید: کارگزار حمل و نقل بین‌المللی : راهنمای کامل از تمام مسائلی که باید در مورد کارگزار خود بدانید.

یک راه دیگر پیش روی مان وجود دارد: پس از این که سفارش خود را در این وب سایت ثبت کردیم، می توانیم از فروشنده بخواهیم که بسته بندی اصلی را ارائه کند و سپس خودمان مستقیما برند شرکت مان را بر روی بسته بندی اصلی چاپ کنیم. پس از این که کارهای طراحی بسته تمام شد، بایستی فایل های طراحی شده و لوگو را برای فروشنده ارسال کنیم. معمولا حدود ۱۵ تا ۳۰ روز بعد مرسوله به دست تان خواهد رسید.

مروری بر وب سایت عمده فروشی ۱۶۸۸.com

بزرگ ترین مشکلی که بیشتر افراد با آن روبرو هستند، عدم اطلاع از چگونگی خرید از وب سایت ۱۶۸۸.com، نحوه پرداخت و همین طور نحوه حمل و نقل کالا می باشد.

یکی دیگر از مسائل بسیار بسیار مهم، چگونگی ترجمه چت ها یا توضیحات وب سایت درباره کالا از زبان چینی به زبان انگلیسی یا دیگر زبان ها می باشد. اما متاسفانه باید بگوییم که اگر به دنبال خرید کالاهای با قیمت ارزان تر هستید، باید چگونگی خرید از این وب سایت را بیاموزید.

مقایسه قیمت: در صورتی که قیمت کالاهای هر دو وب سایت علی بابا و ۱۶۸۸.com را با هم دیگر مقایسه کنیم، متوجه می شویم که قیمت محصولات وب سایت ۱۶۸۸.com از وب سایت علی بابا کمتر می باشد. از آن جایی که با خرید از این وب سایت سود بیشتری عایدتان می شود، پس می توان آن را در زمره وب سایت های عمده فروشی به صرفه و مناسب قرار دهیم.

مقایسه قیمت در عمده فروشی 1688.com

قیمت هر واحد از این کالا در وب سایت علی بابا در اولین تصویر، ۵۲.۶۲ دلار آمریکا می باشد. قیمت در تصویر دوم برابر ۲۸۴ یون چین است که معادل با ۴۰.۶ دلار آمریکا در وب سایت ۱۶۸۸ می باشد. در نتیجه اگر خرید خود را از وب سایت ۱۶۸۸.com انجام دهید، ۱۲ دلار سود کرده اید.

بیشتر بخوانید: تجهیزات حمل و نقل دریایی: معرفی تجهیزات و ابزارهایی که محموله شما به آن‌ها نیاز دارد

دقیقا به همین دلیل است که توصیه می کنیم محصولات خود را به طور عمده از این وب سایت تامین کنید.

اگر از چگونگی خرید محصول از این وب سایت اطلاعاعی ندارید، توصیه می کنیم که با متخصصان ما در گروه تجاری ققنوس در ارتباط باشید. متخصصان ما در تمام زمینه ها شما را راهنمایی خواهند کرد.

۱۶۸۸.com 
تاریخ تاسیسشرکت در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده است
وب سایتwww.1688.com
زبان های وب سایت۱ زبان {تنها زبان چینی}
نوع کسب و کاراشخاص معمولی، شرکت تجاری و تولید کنندگان
حداقل میزان سفارش۱.۰۰ دلار
شیوه های پرداختعلی پی
در دسترس بودن نمونهبله
شیوه های حمل و نقلاز حمل و نقل و های بین المللی پشتیبانی نمی شود
شیوه های برقراری ارتباط با فروشندهچت آنلاین یا تماس تلفنی
شخصی سازی سفارشبله، سرویس های OEM، ODM و OBM
نصب برنامهاندروید و IOS

عمده فروشی ساخت چین {Made In China}

وب سایت عمده فروشی ساخت چین به طور عمده در حوزه ارائه سرویس های تجارت الکترونیک برای محصولات چینی به طور جهانی فعالیت می کند و علاوه بر این، یکی از مشهورترین وب سایت های تجارت الکترونیک بنگاه به بنگاه در سطح جان نیز محسوب می شود. از طرف دیگر، این وب سایت در حوزه عمده فروشی کالا و اجناس نیز فعالیت می کند.

تمام فروشندگانی که در این وب سایت مشغول فعالیت هستند، تایید شده اند؛ این به آن معنا است که همگی حقیقی هستند. شهرت وب سایت ساخت چین به اندازه وب سایت علی بابا نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین راه حمل بار از چین به دبی

در این وب سایت هزاران فروشنده {که همگی کالاهای بسیار زیادی ارائه می کنند} مشغول به کار هستند و باور داریم که هر چیزی که به دنبال آن باشید را می توانید در این وب سایت پیدا کنید.

عمده فروشی ساخت چین

۱. زبان وب سایت

وب سایت ساخت چین از ۱۱ زبان دنیا پشتیبانی می کند؛ که این زبان ها شامل انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی، آلمانی، هلندی، عربی، کره ای و ژاپنی می باشد.

۲. نوع کسب و کار

دو دسته اصلی فروشنده در این وب سایت فعالیت دارند که شامل تولید کنندگان یا شرکت های تجاری و کارخانه می باشند. به قسمت About us رفته و سپس در قسمت Business Type می توانید نوع فروشنده را مشاهده کنید.

نوع کسب و کار عمده فروشی ساخت چین

۳. حداقل میزان سفارش در عمده فروشی ساخت چین

حداقل میزان سفارش با توجه به نوع کالا و میزان سفارش از کالای مورد نظر بستگی دارد. چنانچه ارزش محصول بالا باشد، معمولا حداقل میزان سفارش برای آن تعیین نمی شود. به طور مثال، برای خرید یک ماشین صنعتی بزرگ حداقل میزان سفارش مطرح نیست.

بیشتتر بخوانید: انواع بیمه در حمل و نقل بین المللی | راهنمای کامل مشتریان سال ۲۰۲۰

از طرف دیگر، چنانچه ارزش کالای مورد نظرتان بسیار کم باشد، به طور مثال هر تکه از محصول مورد نظر به قیمت ۰.۱ دلار به فروش می رود، حداقل میزان سفارش ۱۰.۰۰۰ یا بیشتر قطعه می باشد.

عمده فروشی ساخت چین

۴. شیوه های پرداخت

در وب سایت عمده فروشی ساخت چین از این شیوه های پرداخت پشتیبانی می شود: L/C، T/T، D/P، وسترن یونی، پی پال و مانی گرام. توصیه می کنیم که هنگام خرید از این وب سایت، ۳۰ درصد از مبلغ را ابتدا پرداخت کرده و باقی مانده را پیش از بارگیری یا در بارنامه پرداخت کنید.

شیو پرداخت عمده فروشی ساخت چین

۵. نمونه

به منظور خرید نمونه از این وب سایت عمده فروشی، می توانید ابتدا با فروشنده مور نظر ارتباط برقرار کرده و نمونه ها را خریداری کنید. ت

وصیه می کنیم که از نمونه مورد نظرتان تعداد بیشتری خریداری کنید یا این که کالای مورد نظرتان را از چندین فروشنده خریداری کنید تا بهتر بتوانید کیفیت کالای هر کدام از فروشنده ها را بررسی کنید.

نمونه در ساخت چین

۶. شیوه های ارسال کالا {حمل و نقل}

فروشندگان وب سایت عمده فروشی ساخت چین سه شیوه برای ارسال کالا را به مشتریان خود پیشنهاد می کنند که این شیوه ها شامل ارسال دریایی، هوایی و اکسپرس می شود.

با توجه به محصول و وزن کالای خریداری شده باید یکی از این شیوه ها را انتخاب کنید. به شدت توصیه می کنیم که کالاهای خود را برای حمل و نقل بیمه کنید.

بیشتر بخوانید: حمل هوایی بار : وزن، نرخ و هزینه بار در حمل هوایی (راهنمای کامل

۷. شیوه های برقراری ارتباط با فروشنده

در وب سایت ساخت چین به دو صورت می توانید با فروشندگان در ارتباط باشید: از طریق ارسال درخواست خود به صورت آنلاین و چت کردن با کمک نرم افزار Trade Messenger. اصلی ترین شیوه برقراری ارتباط با فروشندگان همچنان از طریق ایمیل است.

۸. شخصی سازی سفارش

فروشندگانی که در وب سایت عمده فروشی ساخت چین فعالیت می کنند، به مشتریان خود سرویس های شخصی سازی سفارش را نیز ارائه می کنند. اگر شما هم مایل به استفاده از این خدمات هستید، باید درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال کنید. پس از این که فروشنده پیام را دریافت کرد، در ۲۴ ساعت آینده به شما پاسخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: بررسی هزینه ترخیص کالا , ۱۰ درصد وزارت راه

به طور معمول، برای شخصی سازی سفارش ها بحث حداقل میزان سفارش مطرح می شود. اگر قصد دارید از این سرویس استفاده کنید اما فروشنده حداقل میزان سفارش بالایی را برای تان تعیین کرد، متخصصان ما در گروه تجاری ققنوس می توانند با فروشنده مذاکره کرده و حداقل میزان سفارش را کاهش دهند.

شخصی سازی سفارش در ساخت چین

مروری بر وب سایت ساخت چین

فروشندگان زیادی در وب سایت ساخت چین مشغول به کار هستند که کالاهای متنوع و زیادی را با کیفیت خوب به مشتریان خود عرضه می کنند. شیوه پرداخت وب سایت ساخت چین به وب سایت علی بابا شباهتی ندارد و شما می توانید هزینه کالاهای خریداری شده خود را به صورت آنلاین و مستقیما پرداخت کنید. نوع نقل و انتقالات در این وب سایت، آفلاین می باشد.

ساخت چین 
تاریخ تاسیسشرکت در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده است
وب سایتwww.made-in-china.com
زبان های وب سایت۱۱ زبان
نوع کسب و کارکمپانی های تجاری و تولید کنندگان
حداقل میزان سفارش۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار
شیوه های پرداختL/C, T/T, D/P، وسترن یونی، پی پال و مانی گرام
در دسترس بودن نمونهبله
شیوه های حمل و نقل کالادریایی، هوایی و کریر
شیوه های برقراری ارتباط با فروشندهارسال درخواست به صورت آنلاین و چت آنلاین {Trade Messenger}
شخصی سازی سفارشبله، سرویس های OEM, ODM و OBM
نصب برنامهاندروید و IOS

عمده فروشی DHgate

یکی دیگر از وب سایت های عمده فروشی در چین، وب سایت DHgate می باشد که تمام کالاهای موجود در آن همه ساخت کشور چین هستند. مجموع میزان عمده فروشی معمولا بین ۳۰ دلار تا ۱۰۰۰ دلار می باشد.

عمده فروشی DHgate

۱. زبان وب سایت

وب سایت DHgate از ۱۰ زبان پشتیبانی می کند که این زبان ها شامل انگلیسی، فرانسوی، پرتغالی، روسی، فرانسوی، المانی، ایتالیایی، ترکی، کره ای و عربی می باشند.

۲. نوع کسب و کار

سه دسته فروشنده در این وب سایت مشغول به فعالیت هستند که شامل اشخاص معمولی، کمپانی های تجاری و تولید کنندگان کوچک می شود.

بیشتر فروشندگان عمده فروش که در این وب سایت مشغول به کار هستند، کالاهای مورد نیاز خود را از وب سایت ۱۶۸۸.com خریداری می کنند و سپس آن ها را در وب سایت DHgate به فروش می رسانند.

بیشتر بخوانید: صادرات با کشتی : به روزترین اطلاعات درباره انتخاب کانتینر مناسب

توصیه می کنیم اگر قصد خرید از این وب سایت را دارید، ابتدا با فروشنده صحبت کرده و چندین نمونه خریداری کنید. اگر کیفیت محصول مورد قبول تان بود، سپس اقدام به خرید به صورت عمده کنید.

۳. حداقل میزان سفارش

حداقل میزان سفارش در وب سایت DHgate برای هر کالایی متفاوت می باشد اما ارزش محصول باید بین ۵۰ دلار تا ۸۰۰ دلار باشد. فروشندگان این قانون را پذیرفته اند.

حداقل میزان سفارش در DHgate

۴. شیوه های پرداخت

وب سایت DHgate از شیوه های بسیار معمول پرداخت، مانند کارت بانکی، نقل و انتقال بانکی، وست کانتکت و پی پال پشتیبانی می کند. تمام پرداخت ها با کارت بانکی انجام می شود.

۵. نمونه در عمده فروشی DHgate

به نظر می رسد که فروشندگان حاضر در DHgate از سرویس نمونه پشتیبانی نمی کنند اما متخصصان ما در گروه تجاری ققنوس می توانند این کار را برای شما انجام داده و چندین نمونه از کالای مورد نظرتان دریافت کنند.

توصه می کنیم که ابتدا یک نمونه از کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنید و اگر کیفیت مورد تاییدتان بود، سپس برای خرید به صورت عمده اقدام کنید. متخصصان ما می توانند این کار را برای شما انجام دهند و کیفیت کالای نمونه را ارزیابی کنند.

۶. شیوه های برقراری ارتباط با فروشنده

با فروشندگان این وب سایت به دو صورت می توانید در ارتباط باشید: از طریق ارسال پیام و چت کردن به صورت آنلاین. DHgate به مشتریان اجازه برقراری ارتباط با فروشندگان از طریق ایمیل را نمی دهد. از این رو توصیه می کنیم که سئوالات خود را از طریق ارسال پیامک از فروشنده بپرسید.

اگر قصد دارید به صورت آنلاین نیز چت کنید، حتما به تفاوت های زمانی در کشور چین و ایالات متحده آمریکا {اگر در آمریکا زندگی می کنید} توجه کنید.

برقراری ارتباط در عمده فروشی DHgate

۷. شیوه های حمل و نقل کالا در عمده فروشی DHgate

این وب سایت عمده فروشی از شیوه های متعددی برای ارسال کالا پشتیبانی می کند اما اساسا با سرویس های کریر، مانند Epacket، China Post، DHL، EMS، UPS، FedEX و TNT سر و کار دارد.

بیشتر بخوانید: صادرات با کشتی : به روزترین اطلاعات درباره انتخاب کانتینر مناسب

به طور معمول فروشندگان از شیوه دریایی ارسال کالا پشتیبانی نمی کنند زیرا مقدار کالاها بسیار کم است و با پیش نیازهای حمل و نقل دریایی هم خوانی ندارد.

ارسال کالا در عمده فروشی DHgate

۸. شخصی سازی سفارش

فروشندگان وب سایت عمده فروشی DHgate به طور معمول از سرویس شخصی سازی سفارش پشتیبانی نمی کنند زیرا تمام سفارش های آن ها کوچک و کم حجم می باشد.

در مواردی که میزان سفارش تان زیاد باشد، می توانید با فروشنده صحبت کرده و از او بخواهید که سرویس های شخصی سازی مانند استفاده از محصول تولیدی یک کمپانی با برند کمپانی دیگر {OEM} و استفاده از محصول تولیدی یک کمپانی با طراحی و برند کمپانی دیگر {ODM} را ارائه کند.

بیشتر بخوانید: سفارش از ای بی به آسانی خرید از دیجی کالا

اگر میزان سفارش تان بسیار زیاد است، نیازی به شخصی سازی آن از سوی فروشندگان وب سایت DHgate نمی باشد. متخصصان ما در گروه تجاری ققنوس می توانند مستقیما با شرکت تولید کننده کالا صحبت کرده و با قیمت بهتری این کار را برای تان انجام دهند.

مروری بر وب سایت عمده فروشی DHgate

این وب سایت برای افرادی مناسب است که تازه وارد هستند و به تازگی وارد دنیای عمده فروشی شده اند یا این که میزان سفارش های شان کم است. خرید کالا از این وب سایت بسیار مطمئن و بی خطر است.

اگر سفارش تان را ثبت کردید اما به دست تان نرسید یا این که مدل کالا نادرست است، می توانید درخواست خود را ارسال کرده و وجه پرداخت شده را دریافت کنید.

گاهی اوقات نیاز می شود که درخواست خود را با شواهد علنی به این وب سایت ارسال کنید؛ به طور مثال، کالاهای دریافت شده با کالاهای سفارش داده شده یکی نیست و سپس هزینه را دریافت کنید.

DHgate 
تاریخ تاسیسکمپانی در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است
وب سایتwww.dhgate.com
زبان های وب سایت۱۰ زبان
نوع کسب و کاراشخاص معمولی، کمپانی های تجاری و تولید کنندگان
حداقل میزان سفارش۵۰.۰۰ دلار
شیوه های پرداختکارت بانکی، نقل و انتقال بانکی، پی پال و وسترن یونی
در دسترس بودن نمونهخیر  
شیوه های حمل و نقل کالاEpacket, China Post, DHL, EMS, UPS, Fedex  و TNT {تنها کریر}
شخصی سازی سفارشخیر
نصب برنامهاندروید و IOS

وب سایت عمده فروشی YiwuGo

این وب سایت به طور عمده از تمام محصولات شهر تجاری بین المللی YiwuGo از منطقه ۱ تا منطقه ۵ را پوشش می دهد که در مجموع شامل ۷۵.۰۰۰ مغازه و ۳ میلیون کالا و محصول می باشد.

این وب سایت عملا محصولاتی مانند زیور آلات، اسباب بازی، لباس، کفش، بوت و وسایل سفر، تجهیزات اداره، ماشین آلان و سخت افزار را به فروش می رساند.

بیشتر بخوانید: بسته‌بندی مناسب و اهمیت آن در حمل و نقل

حجم محصولات الکترونیکی که در وب سایت عمده فروشی YiwuGo به فروش می روند زیاد نیست زیرا محصولات الکترونیکی به طور عمده در شنزن، گوآنگ دانگ در چین قرار دارند.

عمده فروشی Yiwugo

۱. زبان های وب سایت

در حال حاضر، این وب سایت تنها از زبان های چینی و انگلیسی پشتیبانی می کند و منبع مناسبی برای عمده فروشان در سطح جهان به حساب نمی آید.

۲. نوع کسب و کار در عمده فروشی YiwuGo

فروشندگانی که در وب سایت YiwuGo فعالیت می کنند، عمدتا به سه دسته اشخاص معمولی، شرکت های تجاری و تولید کنندگان تقسیم می شوند.

۳. حداقل میزان سفارش

برای خرید یک سری از محصولات حتما باید به حداقل میزان سفارش ها دقت کنید اما این فاکتور برای سایت های دیگر معنایی ندارد. بهتر است قبل از ثبت سفارش، ابتدا درباره حداقل میزان سفارش با فروشنده صحبت کنید. اغلب اوقات برای شخصی سازی سفارش ها فاکتور حداقل میزان سفارش مطرح می باشد.

حداقل میزان سفارش در Yiwugo

۴. شیوه های پرداخت

وب سایت YiwuGo از نقل و انتقالات آنلاین و مستقیم برای خرید محصول و اجناس پشتیبانی نمی کند. بهتر است در این باره با فروشنده مذاکره کنید.

معمولا فروشندگانی که در این وب سایت فعالیت می کنند، از شیوه های نقل و انتقال بانکی، وسترن یونی، L/C، پی پال و مانی گرام پشتیبانی می کنند.

۵. نمونه در عمده فروشی Yiwugo

به طور معمول، سرویس ارائه و دریافت نمونه از سوی فروشندگان YiwuGO به فروشندگان خود ارائه می شود. اگر قصد دارید کالاهای نمونه خود را شخصی سازی کنید، ابتدا باید تمام شرایط لازم را با فروشنده بررسی کنید. معمولا مسئولیت پرداخت هزینه ارسال نمونه ها و حمل و نقل کالا به عهده مشتری می باشد.

۶. شیوه های برقراری ارتباط با فروشنده

برای برقراری ارتباط با فروشندگان این وب سایت چهار راه عمده پیش روی تان قرار دارد: از طریق ارسال درخواست به صورت آنلاین، تماس تلفنی، ایمیل یا وی چت.

بیشتر بخوانید: تراز تجاری ۶۷۸میلیون دلار مثبت شد/ کالاهای ایران بیشتر به کدام کشورها می‌روند؟

مردم چین معمولا شیوه وی چت را برای برقراری ارتباط با فروشنده انتخاب می کنند زیرا اصلی ترین شیوه همان شیوه وی چت می باشد. معمولا زمانی که فروشنده اطلاعات شما را مشاهده می کند، برای اولین بار از طریق وی چت پاسخ تان را می خواهد.

برقرری ارتباط در عمده فروشی Yiwugo

۷. شیوه های حمل و نقل کالا

وب سایت YiwuGo سه شیوه عمده برای ارسال کالا دارد: حمل و نقل دریایی، هوایی و کریر اکسپرس. سرعت ارسال کالا با شیوه حمل و نقل دریایی بسیار کم است و معمولا بین ۱۵ تا ۴۰ روز زمان می برد که کالا و محصول به دست مشتری برسد.

در این بین، شیوه حمل و نقل هوایی هم از نظر کارایی موثرتر است و هم کالا زودتر به دست مشتری می رسد؛ بین ۵ تا ۱۰ روز.

بیشتر بخوانید: بهترین راه پست بار از امریکا به ایران

سریع ترین شیوه برای دریافت کالا، شیوه کریر اکسپرس است که بین ۳ تا ۶ روز زمان می برد. متخصصان و همکاران ما در گروه تجاری ققنوس می توانند این کار را برای شما انجام داده و با توجه به نوع محصول و زمان ارسال، بهترین شیوه حمل و نقل را انتخاب کنند.

۸. شخصی سازی سفارش در عمده فروشی YiwuGo

اغلب فروشندگان این وب سایت سرویس های شخصی سازی سفارش، از جمله OEM, ODM و OBM را ارائه می کنند.

مروری بر وب سایت عمده فروشی YiwuGo

این وب سایت عمده فروشی بیش از ۷۵.۰۰۰ مغازه و مقدار قابل توجهی کالا در ایوو چین دارد که به واسطه آن ها می تواند نیازهای مشتریان خود را براورده کند.

اگر قصد سفر به چین را دارید، توصیه می کنیم که به شهر تجاری بین المللی YiwuGo رفته و خریدهای خود را از این مرکز انجام دهید.

YiwuGo 
تاریخ تاسیسشرکت در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده است
زبان وب سایت۲ زبان انگلیسی و چینی
نوع کسب و کاراشخاص معمولی، شرکت های تجاری و تولید کنندگان
حداقل میزان سفارش۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار
شیوه های پرداختنقل و انتقال بانکی، وسترن یونی، L/C، پی پال و مانی گرام
در دسترس بودن نمونهبله
شیوه های حمل و نقلحمل و نقل دریایی، هوایی و کریر اکسپرس
شیوه های برقراری ارتباطارسال درخواست آنلاین، تلفن همراه، ایمیل و وی چت
شخصی سازی سفارشبله
نصب برنامهاندروید و IOS

پایان

در این مقاله به ۷ وب سایت برتر عمده فروشی در چین اشاره کردیم. این وب سایت ها تمام نیازهای مشتریان را تامین می کنند.

در بین وب سایت های گفته شده، وب سایت ۱۶۸۸.com و علی بابا منحصر به فرد و مناسب تر می باشند زیرا علاوه بر پایین تر بودن قیمت ها، کیفیت محصولات نیز بالا و مناسب است.

نکته ای که از همه بیشتر اهمیت دارد این است که باید قیمت محصول مورد نظر خود را در تمام این وب سایت های عمده فروشی مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید آن ها کنیم.

درباره گروه تجاری ققنوس

شرکت بازرگانی بین المللی و خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه با نام تجاری گروه تجاری ققنوس با بیش از ۸ سال سابقه فعالیت در حوزه تجارت خارجی و حمل و نقل بین المللی اعم از هوایی، دریایی و زمینی و سایر خدمات نظیر ترخیص کالا، حوالجات ارزی، خرید از سایت های خارجی، سرویس های درب به درب (DDP)، پست اکسپرس توانسته است میزبان بسیاری از تجار ایرانی و واردکنندگان کالا و صنایع کشور طی این مدت باشد.مشاوره صحیح و حرفه ای ،ضمانت بهترین قیمت و ارائه خدمات پشتیبانی مناسب ضمن ارائه سرویس سه اصل اولیه است که گروه تجاری ققنوس از نخستین روز تاسیس سعی کرده به ان پاینبند باشد و با رعایت این سه اصل توانسته به لطف مشتریان وفادار خود پس از ۸ سال فعالیت همچنان اقدام به ارائه خدمات به مشتریان جدید و سابق خود بنماید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x