[ad_1]

عبدالله حاتمیان در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس در مشهدمقدس با اشاره به وضعیت بودجه سال ۹۸ اظهار داشت: اعتبارات استانی را هنوز ندیده‌ام، اما برای مثال بودجه شهرستان درگز برای تونل «الله اکبر» بهتر شده و صددرصد بالاتر رفته است.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیشنهاد لایحه امسال را با سال قبل که مقایسه کردم، ۲.۵ میلیارد تومان اعتبارات این حوزه عمرانی به ۱۸ میلیارد تومان رسیده که اتفاق مناسبی است.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برآورد کلی خود از بودجه سال ۹۸ گفت: به نظر می‌رسد در قسمت‌‌های عمرانی و همچنین تامین هزینه‌های پروژه‌ها، رقم افزایش پیدا کرده است.

حاتمیان تاکید کرد: بودجه‌ در اقتصاد مقاومتی ممکن است نتواند کار خوبی را صورت دهد اما نکته مهم این است که عملکردها و رفتارهای پرهزینه باید از سوی دولت کنار گذاشته شود و دولت باید بتوان در این زمینه هزینه‌ها را مدیریت کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی نیز در شرایط فعلی ده‌ها راه جایگزین پروژه‌های انتقال آب از جمله کنترل آب‌های مرزی، استفاده از پساب‌ها برای کشاورزی، استفاده از آب چاه‌های کشاورزی به منظور شرب و اصلاح الگوی مصرف آب شهری وجود دارد.

حاتمیان تصریح کرد: برخی پروژه‌ها در سطح کشور به صورت سلیقه‌ای اجرا و اقدامات غیرممکنی نیز آغاز شده، اما قدردان مختصر پروژه‌های مثبتی که به بهره‌برداری رسیده هستیم.

انتهای پیام/ش

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها