عرضه قطعات چینی به نام تولید داخلی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]


تراز: رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو می‌گوید اکثر قطعات مورد استفاده در خودروها از تولیدات بی‌کیفیت چینی است و ادعای استفاده از قطعات داخلی بی‌پایه است.

به گزارش تراز ، سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفتگو با رسانه‌ها در خصوص افزایش قیمت خودرو‌های داخلی توسط شرکت‌های تولیدکننده، اظهار داشت: شرکت‌های تولیدکننده با اظهار بر اینکه نرخ بیمه در مسیر صعودی قرار گرفته، قیمت تمام شده‌ خودروهایشان از ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران‌تر کرده‌اند، در حالیکه بعد از بررسی‌های انجام شده، مشخص شد نرخ بیمه تنها حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان نسبت به گذشته دچار افزایش شده است.
وی در این راستا در خصوص وضعیت بازار خودرو بیان کرد: عامل تأثیر گذار در تعیین قیمت خودرو‌ها در بازار، میزان عرضه توسط شرکت‌های تولیدکننده است، به طوریکه اگر این میزان اندک باشد قیمت خودرو، روندی صعودی و در صورت ازدیاد عرضه خودرو‌ها زیر قیمت در بازار به فروش می‌رسد.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با توجه به اینکه کیفیت خودرو‌ها هم راستا با قیمت‌هایشان افزایش پیدا نکرده، عنوان کرد: باید گزارشی توسط کارشناسان ذی‌ربط  به صورت ماهانه در خصوص بررسی فنی خودرو‌ها منتشر شود، اما افراد از انتشار آن سر باز می‌زنند که نشان از درجا زدن شرکت‌های تولیدکننده دارد.
وی در ادامه افزود: خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس، سمند، پراید و دیگر مدل‌ها از یک ستاره ایمنی برخوردارند و از کیفیت استانداردی برای عرضه به مشتریان بهره‌مند نبوده و بخش زیادی از این خودرو‌ها بعد از گذر از کارکرد ۲۰۰ کیلومتر نیاز به تعویض دیسک و صفحه و قطعات مهم دارند و دچار مشکل‌های جدی می‌شوند.
موتمنی در ادامه در ارتباط با فاصله شرکت‌های تولیدکننده داخلی با استاندارد‌های دنیا گفت: خودروهایی نظیر پراید و برخی تولیدات از این دست که از سال ۱۳۷۳ با این روال تولید می‌شوند، دیگر توقعی نمی‌توان از شرکتهای تولیدکننده داشت
وی در ادامه تأکید کرد: قالب‌های این خودرو‌ها دیگر منسوخ شده و فاقد استانداردهای فعلی هستند، همچنین وجود رکود در بازار و مشکل مالی و کمبود نقدینگی سبب می‌شود تا افراد از قطعات بی کیفیت خارجی برای تولیدات خود استفاده کنند.
سعید موتمنی افزود: اکثر قطعات در خودرو‌ها از تولیدات بی کیفیت چینی است و ادعای استفاده از قطعات تولید داخلی بی پایه است، متأسفانه برخی اقدام به واردات محصولات بی کیفیت خارجی کرده و سپس با نام و برند داخلی در بازار عرضه می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x