[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حضور محمد فروزنده از اواخر سال ۱۳۹۴ در سازمان منطقه آزاد اروند کم رنگ شد و از شهریور ۱۳۹۵ از عضویت مجدد در هیئت مدیره انصراف داد.

در ادامه کناره گیری از مسئولیت های اجرایی، چند روز پیش بود که خبر انصراف او از قبول عضویت در هیئت امنای سازمان اجتماعی که ربیعی وزیر کار حکم صادر کرده بود رسانه ای شد.

این کناره گیری از پست های اجرایی را او در یک  سخنرانی که به صورت مقاله دراول مهر ماه سال جاری در خبرگزاری مهر منتشر شد توضییح می دهد.

او معتقداست: پایان پذیرش برای نسلی که تداوم حضور خود را برای اداره کشور ضروری و بلامنازع می داند سخت و دور از انتظار می باشد. در زمانی که تجربه ها باید ارزیابی گردد تا نتایج ان زمینه بازنگری در رفتار حکومت شود. با استحکام، از ضرورت ادامه روند فعلی سخن گفته می شود. اندیشه و روحیه ای اسلامی که با رویکرد انقلابی در پنج دهه قبل توانست تفاوت بیافریند. با دغدغه های دلسوزانه ای که دارد امروز با جدیت تلاش می کند که از ایجاد تفاوت متناسب با ضرورت های زمان از سوی نسل جوان کشور، جلو گیری کند.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاhonor 6 خرید اینترنتیارسال پول به هنگ کنگانبارهای عمومی گمرک امام خمینیانجمن علمی حمل و نقل هواییبیت کوین به زبان سادهبیت کوین و فراماسونریپی پال صرافی سفتهتجهیزات حفاظتی شبکه توزیعترخیص کار خودروترخیص کار مرز باشماقترخیص کالا از پاکستانترخیص کالا فرودگاه امامتمدید کارت بازرگانی حقوقیچگونگي خريد از سايت هاي خارجيحد ترخصحمل بار فرودگاه امامحمل بین المللیحمل حیوانات هواپیماحمل زمینی به عراقحمل و نقل جاده ای کشورحمل و نقل هوایی استان کرمانحمل و نقل هوایی داخلیحواله یورو به اتریشخرید اینترنتی از amazonخرید اینترنتی ذره بینخرید اینترنتی ظروف آشپزخانهخرید اینترنتی وسایل دکوریخرید تجهیزات صداخرید تجهیزات هوشمند سازی ساختمانخرید دلار توسط بانکخرید دلار سناخرید دلار ویزاخرید گوشی موبایل از خارج کشورسایت خرید از آمازونشرايط ترخيص خودروشرکت کارگو چینشرکت واردات از آلمانشلوار کارگوصادرات شعبه 707صرافی زرین قلمظرفیت حمل و نقل کشورقوانین ترخیص خودرو از گمرکقوانین گمرکی وارداتکاربرد سایت آمازونگمرک تهران موتورگمرک سیرجانمستر کارت دبیتنحوه خرید کالا از سایت خارجیهزینه پست بین المللی Dhlواردات نفت چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها