[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: چندی است که شایعاتی درباره‌ی رونمایی از نسخه سوپر اسپورت بوگاتی شیرون به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد به زودی با این خودرو آشنا خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، سوپرکار بلاگ به نقل از منابع ناشناس اعلام کرده بوگاتی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی نسخه قوی‌تر شیرون در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ است. این نمایشگاه از ماه مارس آینده آغاز بکار خواهد کرد.

ظاهراً این خودرو در زمان معرفی دیوو به مشتریان بالقوه نشان داده شده است. در همان زمان گفته شده شیرون سوپر اسپورت یک موشک زمین به زمین و الهه‌ی سرعت خواهد بود.

اگر بوگاتی شیرون سوپر اسپورت به این زودی‌ها تبدیل به واقعیت شود شاید از برخی به‌روزرسانی‌های آئرودینامیکی و کاهش وزن سود ببرد. احتمالاً این خودرو کمی سبک‌تر از شیرون اسپورت خواهد بود. خود شیرون اسپورت حدود ۱۸ کیلوگرم سبک‌تر از نسخه عادی این هایپرکار است.

نیروبخش شیرون سوپر اسپورت همان پیشرانه‌ی ۱۶ سیلندر ۸ لیتری کواد توربوی بکار رفته در نسخه عادی این خودرو خواهد بود اما گفته شده قدرت آن احتمالاً بیشتر از ۱۵۰۰ اسب بخار خواهد بود و گشتاورش نیز به ۱۶۰۰ نیوتون متر خواهد رسید. البته مشخصات فنی دقیق این خودرو هنوز مشخص نشده است.

این امر شاید به بوگاتی اجازه‌ی رکوردشکنی در جاده را بدهد. مدیرعامل بوگاتی آقای استفان وینکلمن گفته بود که شکستن رکورد سرعت خودروهای جاده‌ای در اولویت این برند نیست.

ظاهراً تنها ۲۰ تا ۴۰ دستگاه از بوگاتی سوپر اسپورت تولید خواهد شد. واضح است که این برند پیش از این سفارش‌هایی را برای هایپراسپورت خود دریافت نموده است.

بیشتر بخوانید :  کاهش قیمت ۴گروه کالای اساسی در دی ماه/ بررسی قیمت خرده فروشی ۱۱گروه کالای اساسی

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها