[ad_1]

طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی با انتظار سرمایه گذاران برای رویدادهای ژئوپلیتیکی مهمی که ممکن است تقاضا برای دارایی‌های امن را تقویت کنند، اندکی کاهش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۱۲۸۴.۲۴ دلار رسید.

در بازار نیویورک، هر اونس طلا برای تحویل در اوت ۰.۵ درصد کاهش پیدا کرد و به ۱۲۸۶.۸۰ دلار رسید. بهای معاملات طلا روز چهارشنبه با ۴.۳۰ دلار یا ۰.۳ درصد کاهش، در ۱۲۹۳.۲۰ دلار بسته شده بود.

سرمایه گذاران طلا روز جاری شاهد سه رویداد مهم شامل انتخابات ملی انگلیس، نشست سیاست پولی بانک مرکزی اروپا و اظهارات جیمز کومی، رییس سابق اف بی آی، در برابر کمیته سنا هستند. به گفته مارک تو، مدیر تحقیقات در گروه مالی وینگ فانگ، اتفاقات زیادی همزمان به وقوع می‌پیوندند و تاثیر ناشی از آنها ممکن است نوسان معاملات را افزایش دهد. طلا احتمالا بین ۱۲۸۰ تا ۱۳۰۰ دلار در نوسان خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، کومرس بانک در یادداشتی به عوامل متعددی اشاره کرد که قیمت طلا را به بالای ۱۲۹۰ دلار رساند. به گفته تحلیلگران این بانک، علاوه بر قطع روابط دیپلماتیک قدرتهای جهان عرب با قطر که تنش در خاورمیانه را تشدید کرد، آمار اشتغال ماهانه اخیر آمریکا که جمعه گذشته منتشر شد، مایوس کننده بود و به انتظارات برای افزایش نرخهای بهره ضربه زد. در حالیکه احتمال افزایش نرخهای بهره در نشست هفته آینده بانک مرکزی آمریکا قطعی به نظر می‌رسد، تنها یک دور دیگر افزایش نرخهای بهره تا پایان سال ۲۰۱۸ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید :  توپ تخلف صدور کارت بازرگانی در زمین وزارت صمت/ مهر تایید یکی از وزرا بر صلاحیت "شهرام‌جزایری"

نرخهای بهره بالاتر به ضرر طلاست و به تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز که سوددهی ندارد، لطمه می‌زند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری ۰.۱ درصد رشد کرد و به ۸۳۵.۲۰ دلار رسید. بهای معاملات این فلز روز چهارشنبه ۲.۳ درصد کاهش یافت که بزرگترین کاهش قیمت یک روزه در سه هفته گذشته بود.

هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۰۲ درصد کاهش یافت و به ۹۴۱.۸۰ دلار رسید و هر اونس نقره برای تحویل فوری، با ۰.۲ درصد افزایش، در ۱۷.۵۹ دلار ایستاد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاانتقال پول به کارت بانک ملیبیت کوین نرم افزارپست پیشتاز اکسپرسپی پال صرافیتجهیزات فعال و غیرفعال شبکهترخیص خودرو از پارکینگترخیص کار گمرک چیستتمدید کارت بازرگانی کرمانتمدید کارت بازرگانی همدانحمل و نقل اسباب منزلحمل و نقل بار مشهدحمل و نقل بین المللی ایران دهرحمل و نقل بین المللی تریوهحمل و نقل چوبحمل و نقل زمینی به روسیهحمل و نقل و ترافیکحواله یورو به اسپانیاخرید ابزار تایم ال90خرید اپل از خارجخرید المان پلتیرخرید اینترنتی وسایل دکوریخرید اینترنتی یخچال فریزر امرسانخرید تجهیزات تصویربرداریخرید روسری از چینخرید و فروش دلارخودروهای وارداتی 2015راه واردات از چینزرین پی پالشرکتهای حمل و نقل بین المللی ثبت شدهصادرات و وارداتصرافی تبریزصرافی فردوسیصرافی کاجغول واردات خودروقوانین حمل و نقل بین المللیقیمت خرید و فروش یوان چینکارت بازرگانی مناطق آزادکارت بازرگانی منطقه آزاد قشمگمرک خروج طلامجوز خدمات بار هواییمستر کارت بانک پاسارگادنحوه خرید از خارجنحوه ی دریافت کارت بازرگانینمایندگی ترخیص کالاهر بیت کوین چند ساتوشی استهزینه فریت بارواردات خودرو از چینواردات سنگ از چینواردات کاغذ از چینوضعیت بیت کوین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها