[ad_1]

«محمدرضا کلامی بجستان» افزود: تاکنون تامین کسری نیاز کشور به گوشت گوساله به طور عمده از طریق واردات گوشت منجمد گوساله از برزیل و گوشت گرم از پاکستان از مسیر استان سیستان و بلوچستان صورت می گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی تامین گوشت گوساله بویژه توقف تامین این کالا از مسیر استان سیستان و بلوچستان، مهمترین موضوع، ترمیم کسری نیاز کشور به گوشت گرم گوساله است. بر این اساس وزارت جهاد کشاورزی حتی اگر با تعدیل تعرفه و تخصیص ارز به گوشت منجمد گوساله موافق نباشد باید درباره گوشت گرم گوساله این پیشنهاد را اجرایی کند.

کلامی تصریح کرد: پذیرش این پیشنهاد نه فقط تهدیدی برای تولید داخل نیست بلکه از ادامه افزایش نرخ گوشت گوساله جلوگیری می کند.

وی پیش‌بینی کرد در ماه‌های آینده همزمان با ماه های محرم، صفر و ذی‌الحجه تقاضای گوشت گوساله افزایش می یابد و لزوم تصمیم عاجل برای تامین و عرضه کافی این کالا را دو چندان می کند.

پارسال بیش از ۸۱۵ هزارتن گوشت قرمز در کشور تولید شد که طبق برنامه ریزی ها امسال باید به ۸۴۰ هزارتن برسد.

سالیانه نزدیک ۱۰۰ هزارتن گوشت قرمز (معادل ۱۰ درصد نیاز کشور) از محل واردات از برزیل، استرالیا، ارمنستان، گرجستان تامین می شود.

دولت یازدهم از سال ۱۳۹۲ توانست با مهار نرخ تورم، از رشد بی رویه قیمت گوشت قرمز نیز جلوگیری کند؛ زیرا در دولت های نهم و دهم قیمت گوشت قرمز ۵۱۰ درصد رشد کرد اما در دوره چهارساله دولت یازدهم این رشد فقط نزدیک ۱۶ درصد بود.

بیشتر بخوانید :  سطح روابط تجاری میان تهران- بغداد مورد رضایت نیست

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآموزش خرید از سایت Ebayارسال پول به ترکیهانتقال پول به بانک سامانبیت کوین سقوط کردبیت کوین ویکی پدیاپست سریع تی پی جیتجهیزات شبکه مشهدثبت نام کارت بازرگانی لرستانحمل نقل دریاییحمل و نقل بین المللی زمینیحمل و نقل مسافرحواله ارز دانشجوييخرید اینترنتی تی شرت 021خرید اینترنتی ذرت دانه کنخرید اینترنتی ژل تاخیریخرید خط تولید پلاستیکخرید دلار بازی ساکر استارخرید سربازی مشمولین خارج از کشورخرید و فروش دلار پی پالرهگیری مرسوله های پستیشارژ وب مانیشرکت کارا پست (اکسپرس بین المللی)صادرات و واردات استرالیاصرافی 5 ستارهظرفیت پذیرش دکتری حمل و نقلفروش خط تولید تری دی پانلفروش در سایت امازونفریت بارقوانین گمرک المانقوانین گمرک برای واردات خودروکارت بازرگانی اتاق بازرگانیکارت بازرگانی شیرازکارگر ساده نیازمندیمکارگو شیپگمرک لطف آباد کجاستمجوز ترخیص کالاهای لوکس از گمرک صادر شدمستر کارت بانکمستر کارت شرکت پستنرخ ترخیص کالا از گمرکنرخ خرید دلار صرافیهزینه حمل هوایی از چینواردات آمریکاواردات تایوانواردات چمدانی از دبیواردات خط تولید از چینواردات خودرو از اربیل عراقواردات مزدا 6واردات مهر و تسبیح از چینواردات هدایای تبلیغاتی از چینوب مانی شرق

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها