ضرورت پرهیز از شایعه پراکنی در فضای انتخابات اتاق بازرگانی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس – فاطمه اکبرخانی؛ حسن احمدیان در گفت‌و گو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوسایرادهای گرفته شده مبنی بر کارت عضویت و بازرگانی را غیر منطقی دانست و  اظهار کرد: اخیرا فضای انتخاباتی به گونه‌ای شده که به اسم انتخابات حساسیت‌های غیرمنطقی روی مدارک کاندیدا ایجاد می‌کنند در حالیکه قبل از انتخابات هیچ ایرادی روی روند صدور کارت عضویت گرفته نمی‌شد.

احمدیان تصریح کرد: هیات نظارت به صورت دقیق اعتبار و تاریخ صدور کارت‌های عضویت و بازرگانی را رصد می‌کند، بنابراین شک و شبهه‌ای در خصوص کارت‌های عضویت اتاق تهران وجود ندارد و کسانی که شایعه سازی می‌کنند به دلیل این است که در این فضا قدرت رقابت با سایر کاندیداها را ندارند.

وی همچنین درباره گروه‌بندی‌های انتخاباتی گفت: فعلا در ائتلاف خاصی وارد نشده‌ام اما به زودی گروهی که با نظر من هماهنگ است را انتخاب خواهم کرد.

این عضو اتاق تهران علت ریزش برخی اعضا در دور جدید را مشغله کاری و نیز دلزدگی از بی‌توجهی دولت به خواسته‌های بخش خصوصی دانست و افزود: بسیاری از اعضای برجسته اتاق ضمن تلاش بسیار در اتاق، از این که دولت تا کنون به هیچ کدام از خواسته‌های بخش خصوصی توجه نکرده دلسرد شده‌اند.

احمدیان در پایان در پاسخ به این پرسش که “چقدر نتیجه انتخابات از پیش تعیین شده است؟” گفت: نتیجه را میزان تلاش، تبلیغات و برنامه کاندیدا مشخص می‌کند اما این که بگوییم نتیجه به صورت علنی از قبل مشخص می‌شود غلط است.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x