[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مجید باجلان درباره اهداف فعالیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: تکلیف اساسنامه ای این صندوق بر اساس رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال ۹۴، توسعه و ترویج فرهنگ قرض الحسنه و رفع مایحتاج ضروری نیازمندان است که در این راستا با مسئولیت های اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران در یک مسیر حرکت می کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکیدات زیادی بر ترویج این سنت الهی و هم افزایی برای افزایش ظرفیت های قرض الحسنه کشور به منظور دستگیری از مستمندان جامعه دارند و این صندوق تلاش دارد تا با همکاری سایر بانک های قرض الحسنه و استفاده از توان مالی آنان برای تقویت توان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان گام بردارد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تصریح کرد: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از بزرگترین ظرفیت های قرض الحسنه کشور است که توانستیم کار مشترک و ملی را به کمک هم رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: این تعامل، فرصتی است تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های دومجموعه گام اساسی برای تامین مایحتاج ضروری مستمندان برداریم و در این شرایط سخت اقتصادی با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بخشی از دغدغه های مالی این قشر از جامعه را رفع کنیم.

باجلان تاکید کرد: هم اکنون صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در دو حوزه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و توانمندسازی با هدف افزایش توان وامدهی به مددجویان تحت پوشش این نهاد با بانک قرض الحسنه مهر ایران همکاری دارد.

بیشتر بخوانید :  تعطیلی بسیاری از کارخانه‌های میلگرد/ ورق فولادی گران‌تر از میلگرد

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اظهارداشت: ما در این صندوق یک سری تکلیف های برنامه ای داریم که بر اساس آن به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تسهیلات قرض الحسنه اعطا می کنیم؛ اما انعقاد تفاهمنامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران فراتر از این خدمات است و به ارائه بهتر سرویس به مددخواهان منجر شده است.

مجید باجلان با تقدیر از زحمات همکاران بانک قرض الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان معرفی شده بیان داشت: شعب این بانک به ویژه شعبه میرزای شیرازی تهران در ارائه به موقه تسهیلات به مددجویان و نیازمندان با پشتکاری مضاعف این اقدام را به نحو شایسته ای انجام می دهند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها