[ad_1]


تراز: مدیرعامل کارخانه فولاد خوزستان به ضرورت ایجاد بازارهای جدید صادراتی و گسترش صادرات فولاد به دلیل رکود وسیع در بازار مسکن و افت شدید ساخت و سازها در کشور گقت.

به گزارش تراز ، محمدرضا مدرس خیابانی مدیر عامل کارخانه فولاد خوزستان در گفتگو با رسانه‌ها،گفت:به دلیل رکود وسیع در بازار مسکن و افت شدید ساخت و سازها  در کشور ،مجبور به ایجاد بازارهای جدید و گسترش صادرات هستیم.
وی در ادامه افزود:فولاد خوزستان در سال گذشته  تولیدات خود را به ۳میلیون و ۶۰۰ هزار تن رساند و از این میزان تولید،یک میلیون و ۹۰۰ هزارتن آن را به خارج از کشور صادر کرده و ۶۳۰ میلیون دلار درآمد از این راه کسب کرد.
مدرس خیابانی با اشاره بر تغییر راهبردها به سمت صادرات ،تاکید کرد:در حال حاضر حوزه تولید در داخل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و باید به داد اقتصاد کشور رسید.
وی با بیان اینکه برخی از بانک ها به تضامین خود عمل نمی کنند ،افزود:در حوزه فروش محصولاتمان با مشکلات زیادی روبرو هستیم و رکود بازار داخلی تاثیر منفی بر تولیدات کارخانه ها و واحدهای تولیدی بزرگ گذاشته است.
مدیرعامل فولاد خوزستان تصریح کرد:باید توجه داشت که قیمت فولاد تابع قیمت های جهانی است و در ابتدای سال گذشته با افزایش قیمت روبرو بودیم اما توانستیم در ادامه قیمت ها را ثابت نگه داریم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی سوئداتاق بازرگانی طالقانیاخذ کارت بازرگانی زنجانانتقال پول به کارت رفاهانتقال پول به ملی کارتبانک صادرات چتجهیزات شبکه رمیسترخیص کالا سرخسثبت نام صادراتثبت نام گمرک سال 1393چگونه از آمازون خرید کنیمحساب پي پالحمل بار به استرالیا با کشتیحمل سریع هواییحمل نقل دریاییحمل و نقل از چینحمل و نقل بین المللی آبادانحمل و نقل پایانه های کشورحمل و نقل دریایی دریای خزرحواله یوان از مشهدخدمات سایت آمازونخرید از آمازون و ارسال به ایرانخرید اینترنتی 30 مستند جنجالیخرید اینترنتی 361خرید اینترنتی غذای کودکخرید اینترنتی نردبان تاشوخرید تجهیزات پژو 206خرید دلار در تهرانخرید هاست الماندلار وب مانی چیستراهنماي خريد از ebayساختن مستر کارت مجازیسایت اینترنتی آمازونسایت پی پالسریعترین پست ایرانشرایط ترخیص کالا از گمرکصادرات ثعلبصادرات جهانصرافی جمظرفیت حمل بار پراید وانتفروش خط تولید رابیتسقوانین جدید گمرک خودروقوانین گمرک ورود ماشینکارگرکمیسیون ماده 12 حمل و نقلکنوانسیون حمل و نقل هواییگرفتن بیت کوین رایگاننحوه خرید از Ebay در ایرانواردات از علی باباواردات خودرو کمیته امداد

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها