[ad_1]

به گزارش تراز ،سید حسن فلک فرسای با اشاره به اینکه صنعت نساجی با یک پایه قیمتی (مواد مصنوعی و مواد طبیعی) می‌تواند هشت زنجیره شغلی در کشور ایجاد کند، افزود: این صنعت در زمره بزرگترین، مهمترین و قدیمی‌ترین صنایع جهانی است که به‌دلیل اشتغالزایی بالا و نقش صنعتی، اقتصادی و اجتماعی فوق‌العاده مورد توجه بیشتر کشور‌ها و اقتصادهای بزرگ دنیا قرار دارد.
وی همچنین بر ضرورت تقویت ساختار صنعت نساجی در ایران تاکید کرد و اظهارداشت: صنعت مورد اشاره در اشتغال افزایی، رونق تولید، قدرت ارزآوری، شکوفایی صادرات غیر نفتی و … بسیار نقش آفرین است.
این کارآفرین برتر در حوزه نساجی گفت: در ایران صنعت نساجی از قدمت طولانی برخوردار بوده و یکی از مهمترین بخش‌های اشتغالزا است.
وی افزود: توجه به این صنعت در شرایط کنونی کشور که رفع بحران بیکاری و افزایش درآمدهای ارزی حاصل از صادرات غیر نفتی از مهمترین اهداف اقتصادی کشور به شمار می‌رود از اهمیت خاص برخوردار است.
فلک فرسای در ادامه بر لزوم پیوند مستحکم و قوی بین صنعت و دانشگاه تاکید کرد و اظهارداشت: در دوران معاصر رشد اقتصادی نه در برخورداری از منابع مالی فراوان یا منابع طبیعی خدادادی بلکه در گرو داشتن افکاری پویاست.
وی اضافه کرد: توسعه اقتصادی دنیای امروز برپایه نوآوری، خلاقیت و استفاده از دانش استوار بوده و بزرگترین سرمایه‌های یک بنگاه اقتصادی منابع انسانی خلاق و کار آفرین است.
این کار آفرین برتر کشوری یادآورشد: در دنیای پرشتاب کنونی ارتباط صنعت و دانشگاه شاهرگ پیکره توسعه اقتصادی است و پرواز تکنولوژی و جهش اقتصادی با دو بال صنعت و دانشگاه میسر است.

بیشتر بخوانید :  مظنه واحدهای نوساز در تهران+ جدول قیمت

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآمار واردات خودرو 93اتاق بازرگانی شافعیارسال پول به ایران از کاناداارسال پول به چینانتقال پول به تایلندانتقال پول به نروژانتقال پول به هندبیت کوین چیستپست اکسپرسیونیستپست سریع بین المللی Tntپست هوایی اکسپرسپی پال پرشین تولزتجهیزات شبکه نت گیرترخیص کار پوشاکترخیص کالا از جبل علیترخیص کالا از فرودگاه امامترخیص کالا از گمرک انزلیترخیص کالا پتهتعرفه ترخیص کالا از گمرکثبت کارت بازرگانی تهرانحمل بار چالوسحمل هواییحمل و نقل بارخدمات بار هوایی فرابری پارسیان هواخرید ابزار طراحیخرید ابزار کوئیلینگخرید از Ebay در ایرانخرید اینترنتی ماسک زغالخرید خط تولید صابونخرید خط تولید مرباخرید کرم چین و چروکخرید و فروش دلار ویرتاپیراهنمای خرید اینترنتی از سایت های خارجیرهگیری مرسوله پست معمولیسایت ایبیسیمسایت حراجی ebayصادرات دنبلانضوابط صادرات زعفرانظرفیت حمل بار نیسان وانتفریت بار فرودگاه مشهدقوانین گمرک در ایرانگمرک ساوهگمرک غرب تهران کاپوتاژمجوز واردات تجهیزات پزشکیمراحل ترخیص کالا از گمرکنحوه ی دریافت مسترکارتنرخ حواله دلار استرالياواردات پرادو 2014واردات گیاهان دارویی از چینواردات ماشین دست دوم از دبی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها