صنایع تبدیلی اولویت وزارت صنعت و معدن است

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صنایع تبدیلی مرتبط با کشاورزی از جمله بسته بندی جزو اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

به گزارش ایسنا، طی سفر دوروزه دکتر اسحاق جهانگیری به استان گیلان، یک واحد صنعتی در روستای دوگور صومعه سرا با حضور استاندار گیلان و وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

فاز نخست این واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۴۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر در عرصه ای به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و زیربنای ۱۲ هزار متر مربع با هدف تولید و صادرات پاکت های چند لایه(تتراپک) جهت استفاده آبمیوه و انواع نوشیدنی به بهره برداری رسید.

محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم افتتاحیه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه گیلان یک استان کشاورزی است، اظهار کرد: صنایع تبدیلی مرتبط با کشاورزی از جمله بسته بندی جزو اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وی سرمایه گذاران پروژه مذکور را دارای تجربه و دانش فنی دانست و گفت: محصول بسته بندی مواد غذایی نظیر لبنیات و آبمیوه مورد نیاز کشور است که عمدتا از خارج وارد می کنیم.

نعمت زاده ظرفیت این واحد صنعتی را کمتر از نیاز کشور، اما آغاز خوبی دانست و تصریح کرد: با تامین سرمایه در گردش، این واحد صنعتی می‌تواند با ظرفیت کامل که حدود ۳.۸ میلیارد بسته ۲۰۰ الی ۳۰۰ سی سی است، کار تولید را انجام دهد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x