[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین، این تشکل که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به ثبت رسیده است پس از برگزاری مجمع عمومی هیأت مدیره خود را انتخاب کرد.

در اولین جلسه هیأت مدیره این انجمن ابراهیم جمیلی به سمت ریاست هیأت مدیره، علی شریعتی مقدم به سمت نایب رئیس اول، محمدرضا فرشچیان نایب رئیس دوم، علیرضا آقازاده به عنوان خزانه دار و سیدمصطفی موسوی به سمت منشی انتخاب شدند.

همچنین فراز جبلی به سمت دبیرکل انجمن صادرکنندگان نمونه و برتر ایران منصوب شد. گفتنی است که انجمن صادرکنندگان نمونه و برتر ایران متشکل از شرکت هایی است که به عنوان صادرکنندگان نمونه و برتر کشوری و استانی در ادوار مختلف برگزیده شده اند.

از اهداف این انجمن ساماندهی امور صادرات از طریق همفکری میان شرکت های بزرگ صادراتی کشور، روان سازی و حذف تشریفات زاید تجاری و اطلاع رسانی در خصوص برنامه های تجاری  بازارهای هدف و توسعه همکاری های دوجانبه با این بازارها ذکر شده است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاریارسال پول به دبیانتقال پول به کارت هدیهانتقال پول به مجارستانبيت كوين چیستت بانک صادراتتاریخچه وب مانیتجهیزات شبکه وایرلس 10 کیلومترترخیص رهبریترخیص کار خوبثبت نام کارت بازرگانی قمحمل دریایی اصفهانحمل هوایی کالاحمل و نقل بین المللی زمینیحمل و نقل عمومی هواییحمل و نقل هوایی چیستحمل و نقل هوشمند دریاییخرید آمازون فایر فونخرید ابزار از بانهخرید از سایت علی بابا در ایرانخرید اینترنتی هدیه روز مردخرید تجهیزات گلخانهخرید خط تولید رابیتسخرید مطمئن از ebayخرید و فروش یوانرهگیری مرسولات پستی معمولیرهگیری مرسوله پستی تاییدیه تحصیلیسایت ایبوک موبایلستاد ترخیص خودرو منطقه 15شرکت ترخیص کالا از گمرکصادرات سیمانصادرات فلسطينصادرات قیر به چینصادرات قیر به گرجستانصادرات کاستاریکا به چینصادرات میوه به روسیهصادرات وواردات مصرصرافي 2قرونصرافی جصرافی دو قرونصرافی نیاورانفروش تجهیزات چشم پزشکیقوانین گمرکی فرودگاهکارت بازرگانی برای صادراتکارگو ایرانی در بنگلادشگمرک نوشهرن بانک صادراتواردات از دبی به ایرانواردات خودرو فرزندان شهداوب مانی مینی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها