[ad_1]

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در ۷ ماهه امسال  یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون و ۲۹۷ هزارو ۹۴۶  دلار کالا به وزن  دو میلیون و ۶۴۴  هزارو ۷۱۹ تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است  که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش رشد ۲ درصدی داشته است.

وی افزود: ۵۲۹ میلیون و ۲۶۵ هزارو ۸۴۸ دلار با وزن یک میلیون و ۵۳۹ هزارو ۸۰۹  تن  از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه  اظهار و صادر شده است. که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته از حیث ارزش ۲ درصد افزایش داشته است.

این مسئول ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت  ۵۹۴  میلیون و ۳۲ هزارو ۹۸ دلار کالا را  با وزن  یک میلیون و ۱۰۴ هزارو   ۹۱۰  تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند. که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۱۸ درصد و از حیث ارزش نیز ۱ درصد افزایش داشته است.

حیدری عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کاشی و سرامیک، لوازم خانه داری و پاکیزگی، کولرهای آبی، ظروف ملامین، سیب زمینی محفوظ شده به جز در سرکه یا جوهرسرکه یخ نزده، کیسه نایلونی، جوال وکیسه برای بسته بندی کالاازنوارپلی اتیلن یاپلی پروپیلن،   گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده ، سیمان، رخام پولیش داده شده،    پروفیل بامقطع ازآهن یافولادگرم نوردشده، کیسه کلوست عنوان نموده و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

بیشتر بخوانید :  سوزوکی ۱۲میلیون و ساندرو ۲.۵ میلیون تومان گران شد

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بیان داشت: در۷ ماهه سال ۱۳۹۶ در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۷ کشور صادرات قطعی صورت گردیده است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاresident evil 6 خرید اینترنتیاتاق بازرگانی خ وزرابیت کوین اخبارترخیص از گمرک فرودگاه امام خمینیترخیص کاران نواندیشترخیص کالا از گمرک پستترخیص لوازم یدکی خودروحمل بار با هواپیماحمل بار با وانت نیسانحواله دلار به استانبولحواله یک میلیون دلاریخدمات بار هوایی قطرخدمات بار هوایی گروه سانخريد از آمازون در ايرانخريد از سايتهاي چينخريد اينترنتي ديوان شمسخرید ابزار الکترونیکخرید ابزار همسترخرید اینترنتی ذرت دانه کنخرید اینترنتی صنایع دستیخرید پی پال کاناداخرید تجهیزات نورپردازیخرید و فروش علی بابارهگیری مرسوله ستیستاد ترخیص خودرو منطقه 4شرایط واردات خودرو از عمانشرح وظایف ترخیص کار گمرکصادرات چرم به چینصرافی در منطقه 5صرافی رادینظرفیت حمل بار تریلیعملکرد سایت آمازونقوانین صادرات گمرکقوانین گمرک برای صادراتقوانین گمرکی افغانستانکارت بازرگانی اشخاص حقوقیمستر کارت پارسیاننحوه ی ترخیص کالا از گمرکنرخ خرید دلار استرالیاهزینه حمل بار از چین به ایرانواردات ابزار دستیواردات از کاناداواردات پوشاک زنانه از چینواردات خودرو از امریکاواردات خودرو سال 92واردات غذای سگواردات قطعات یدکی خودروواردات کالاواردات یراق آلات از چینوب سایت مانی نی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها