صادرات بیش از ۹۴۴ میلیون دلار کالا از طریق گمرکات استان کرمانشاه

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آمار صادرات از طریق  گمرکات و بازارچه های استان طی مدت سپری شده از امسال گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۹۴۴ میلیون و ۷۹۹ هزارو ۸۲۶  دلار کالا به وزن  دو میلیون و ۲۴۵ هزارو ۵۱۲ تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است

وی افزود: ۴۴۳ میلیون و ۵۸۸ هزارو ۳۰۷ دلار با وزن یک میلیون و ۳۰۸ هزارو ۲۰۸ تن  از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه  اظهار و صادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت  ۵۰۱  میلیون و ۴۴۶ هزارو ۲۸۷ دلار کالا را  با وزن  ۹۳۸ هزارو   ۵۱ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کاشی و سرامیک، کولرهای آبی، لوازم خانه داری و پاکیزگی، ظروف ملامین، کیسه نایلونی، سیمان، رخام پولیش داده شده، گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده، پروفیل بامقطع ازآهن یافولادگرم نوردشده، رب گوجه فرنگی، پودریا مایع لباسشویی عنوان کرد و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

حیدری بیان داشت: درنیمه نخست سال ۹۶ در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۴ کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x