صادرات اولین محموله پوشاک هوشمند ایرانی به کویت

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

  • [ad_1]

    پوشاک هوشمند محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان زنجان به ارزش یکصد هزار یورو به کشور کویت صادر می‌شود.

    به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، این پوشاک در سه نوع لباس تب‌نمای نوزاد، پیش‌بند نوزاد چربی‌گریز و حوله سوپر جاذب آنتی باکتریال و طی سه مرحله به کشور کویت ارسال خواهد شد.

    لباس تب‌نمای نوزاد اولین پوشاک هوشمند ایران با خاصیت تغییر رنگ در زمان افزایش دمای بدن است. دمای متعادل برای بدن کودک ۳۸ درجه است که به محض افزایش دمای بدن کودک، رنگ این لباس تغییر کرده و سفید می‌شود و پس از افت دما به رنگ قبلی خود باز می‌گردد. چنین الیاف و پارچه از نخ طبیعی برای نخستین بار در ایران تولید شده و تمام دانش آن بومی است.

    پیش‌بند چربی‌گریز قابلیت دفع هرگونه چربی را با خاصیت آنتی باکتریال دارد که از تجمع میکروب پیرامون نوزاد جلوگیری می‌کند.

    حوله‌های سوپر جاذب با جذب سریع آب باعث طراوت و شادابی پوست می‌شود که از قابلیت جذب بسیار بالایی نسبت به حوله‌های موجود در بازار برخوردار است. این حوله با قدرت آنتی باکتریال از انتقال باکتری‌ها روی پوست جلوگیری می‌کند.

    بر اساس اعلام وزارت علوم، این شرکت دانش‌بنیان هسته‌های علمی جدیدی را با هدف هوشمندسازی منسوجات با استفاده از نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی ایجاد کرد و با حرکت‌های استارتاپی و مدل‌های جدید در اجرای پروژه‌ها موفق به جذب نیروهای نخبه دانشگاهی و گسترش بخش R&D در راستای اهداف پیشرفته این شرکت شد.
    تمام منسوجات تولید شده این شرکت از مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه شده و دارای گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱ و ۱۰۰۰۲ از شرکت دیمیتو کشور سوییس بوده و تمامی منسوجات آنتی باکتریال شرکت دارای گواهی نانو مقیاس از ستاد فناوری نانو و تاییدیه از وزارت بهداشت است.

    انتهای پیام

    [ad_2]

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نظرات کاربران

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x