[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: همچنین در بخش مربوط به پیش پرداخت ها نیز اعلام شده که مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بابت “پیش پرداخت وکالت” به وکیل حقوقی شرکت پرداخت شده که بابت پرونده همین مسئول سابق در صرافی خاورمیانه است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس،  یکی از حساس ترین اموری که بانک های کشورمان در سالهای اخیر بر عهده دارند، فعالیت های ارزی است که عمدتا از طریق شعب خارجی یا صرافی های وابسته به بانک ها انجام می شود. با توجه به نوسانات ارزی و بالا رفتن قیمت ارز، این حساسیت نسبت به گذشته نیز بیشتر شده است.

اما همین حساسیت و اهمیت، بعضا باعث بروز مشکلات و دعاوی نیز می شود که اسناد مربوط به فعالیت های صرافی بانک خاورمیانه به عنوان کوچکترین بانک ایرانی از نظر تعداد شعب که فعالیت های فراوانی در زمینه ارزی دارد نشان می دهد این مجموعه نیز دچار چنین مشکلاتی شده است.

طبق این اسناد جدید که مربوط به ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۷ می باشد، مشخص شده صرافی متعلق به بانک خاورمیانه نسبت به رییس شعبه صرافی خود به نام “ب.و” شکایتی تحت عنوان خیانت در امانت، جعل و غیره در دادسرای جرایم پولی و بانکی مطرح کرده و و پرونده فعلا در مرحله دادرسی است.

شکایت قضائی «صرافی بانک خاورمیانه» از یک مسئول خود بابت خیانت در امانت و جعل! +سند

همچنین در بخش مربوط به پیش پرداخت ها نیز، اعلام شده که مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بابت “پیش پرداخت وکالت” به وکیل حقوقی شرکت پرداخت شده که بابت پرونده همین مسئول سابق در صرافی خاورمیانه بوده است.

شرکت خدمات ارزی و صرافی خاورمیانه ( سهامی خاص) در بهمن سال ۱۳۹۳ بر اساس مجوز شماره ۳۱۹۲۵۰ بانک مرکزی به ثبت رسید و فعالیت خود آغاز کرده و اقداماتی چون آزادسازی ارز مبادله ای از بانک های هالک بانک ترکیه Halk Bank، یوکو بانک هند UCO India، ووری بانک کره Woori Bank Korea و کونلون بانک چین Kunlun China و سایر بانک های تعیین شده از جانب بانک مرکزی را انجام می دهد./صبحانه

بیشتر بخوانید :  صادرات سنگ آهن ایران به چین ۲۹درصد افزایش یافت

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها