[ad_1]

محمدرضا نجفی منش امروز افزود: شورای رقابت در هیچ کجای جهان به قصد قیمتگذاری به میدان نمی آید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، به گفته این مسوول، وظیفه اصلی شورای رقابت مراقبت از ایجاد نشدن انحصار است و حتی آمریکا سازمانی به این منظور دارد.

وی تصریح کرد: قیمتگذاری از سوی این شورا غلط ترین کار ممکن است، موضوعی که از زمان بیان عبارت «پراید کیلویی چند؟» از سوی رئیس جمهوری دولت نهم و دهم در شورای رقابت بنیان گذاشته شد.

نجفی منش تاکید کرد با قیمتگذاری از سوی شورای رقابت مخالفم و افزود: بازار هوشمند است و هوشمند عمل می کند و می تواند قیمت یک کالا را مشخص کند.

چندی پیش وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شورای رقابت در برخی موارد پذیرفته است به بحث قیمتگذاری وارد نشود، زیرا موضوع باید در قالب عرضه و تقاضا تعیین شود.

وی تصریح کرد: شورای رقابت باید سیاستگذاری قیمت را انجام دهد نه تعیین قیمت. این شورا به اشتباه در قیمتگذاری وارد شده و خروج از این مساله دشوار است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني لرستاناتاق بازرگانی تهران آموزشاتاق بازرگانی نوشهرارسال پول به مالزیاهمیت صنعت حمل و نقل هواییبیت کوین بدست اوردنترخیص کار گمرک سهلانترخیص کالا گروه 10ثبت نام ناوگان حمل و نقلچگونه از علی اکسپرس خرید کنیمحمل و نقل بین المللی در تبریزحمل و نقل زمینیحمل و نقل شهری pdfحمل و نقل و ترافیک شهریحواله دلار به سنگاپورخرید از ebayخرید اینترنتی خاویارخرید اینترنتی سایپاخرید تجهیزات چاه ارتخرید خط تولید شیرآلاتخرید دلار هکیخرید فولاد ابزارخرید کالا از سایت Ebayرهگیری مرسولات ثبت احوالروش رهگیری مرسوله پستیسایت آمازون چگونه کار می کند؟ستاد ترخیص خودرو منطقه 6صادرات جزر القمرصادرات چطرح واردات خودروفروش خط تولید نایلون و نایلکسفروش مستر کارت خرید اینترنتیفریت بار در فرودگاه امامفریت بار فرودگاه امامکارت بازرگانی فارسکارت بازرگانی قزوینگمرک نودوزگمرک واردات کالامستر کارت انگلستاننحوه ی صادرات به عراقنمایشگاه ترخیص کالانماینده وب مانی در ایرانهزینه پست بین المللیواردات المانيا من النفطواردات چوبواردات خودرو از دبی به کیشواردات خودرو به ایرانواردات ظروف پلاستیکیواردات قطعات یدکی خودروواردات کالا از آلمان

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها