شهر آفتاب میزبان ششمین نمایشگاه لوله و اتصالات تهران

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ،این نمایشگاه به همت شرکت توسعه تجارت راه ابریشم و سندیکای تولید کنندگان لوله و پروفیل فولادی برپا خواهد شد بطوریکه در روز دوم (١۵ تیرماه) و در حاشیه نمایشگاه، مجمع عمومی سندیکا و هم اندیشی مدیران صنایع بزرگ این حوزه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مقامات دولتی و مسؤول و هیات‌های بازدیدکننده فعال و متخصص از کشورهای عمان، عراق، افغانستان، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان و … به همراه انبوه سازان، شهرداران، استانداران، سازندگان و پیمانکاران راه و شهرسازی از سراسر ایران برای بازدید وعقد قرارداد به ششمین نمایشگاه لوله و اتصالات دعوت شده اند.

همچنین براساس هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده به منظور جذب بازدید کننده متخصص و برنامه ریزی هدفمند برای عقد قردادهای خرید و تامین نیاز پروژه‌های در حال ساخت و توسعه و تجهیز پروژه‌های ساختمانی و عمرانی ایران از جمله شهر جدید پرند از سوی مسؤولان برگزاری صورت گرفته است.

یاد آور می‌شود مشارکت کنندگان خارجی از کشورهای ترکیه، چین و هند نیز حضور پر رنگی در ششمین نمایشگاه لوله و اتصالات تهران خواهند داشت.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x