[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۳۲۸۴ واحد رشد کرد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد یک میلیارد و ۵۴۷ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۴۷۵ میلیارد تومان در ۱۱۲ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۳۲۸۴ واحدی در ارتفاع ۱۶۳ هزار و ۱۳۸ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی گل گهر شد و در مقابل نمادهای معاملاتی پتروشیمی فناوران، صنایع پتروشیمی کرمانشاه و ارتباطات سیار ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۹۵۶واحد، کل (هموزن) ۲۶۰ واحد، قیمت (هموزن) ۱۸۳ واحد، آزاد شناور ۳۹۳۱ واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به‌ترتیب ۲۶۶۲ و ۵۳۶۷ واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۴۸۹ میلیون ورقه به‌ارزش ۵۹۶ میلیارد تومان در ۱۰۹ هزار نوبت، آیفکس ۵۶ واحد رشد کرد و در ارتفاع  ۱۷۷۴ واحد قرار گرفت.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها