[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: نایب رئیس شرکت سینوپک چین گفت: « سینوپک در حال مذاکره با مقامات دولت و تولیدکنندگان ایرانی است و سعی می‌کند تمهیدات خاصی برای ادامه واردات نفت ایران در هفته های آتی در نظر بگیرد».

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، هوانگ ونشنگ، نایب رئیس سینوپک گفت بسیاری از پالایشگاه‌های این شرکت برای پالایش نفت خام ایران شکل گرفته اند که یک ترکیب خاص دارد و این شرکت قرارداد های مدت دار با ایران در این دو دهه داشته است .
هوانگ گفت:« سینوپک در حال مذاکره با مقامات دولت و تولیدکنندگان ایرانی است و سعی می‌کند تمهیدات خاصی برای جریان نفت در هفته های آتی در نظر بگیرد» .
چین بزرگترین مشتری نفت ایران است و مبادلات نفتی آن با ایران از ۵۰۰ هزار بشکه در روز تا رکورد ۸۰۰ هزار بشکه در روز می رسد .
پکن ادعا کرده علی‌رغم درخواست آمریکا از خریداران چینی برای به صفر رساندن واردات نفت ایران از ماه نوامبر وتهدید به اعمال تحریم، همچنان به واردات نفت از ایران ادامه می‌دهد.
شرکت دولتی سینوپک دو سوم واردات نفت خام چین از ایران را انجام می دهد. طبق اطلاعات به دست آمده این شرکت در سال ۲۰۱۷ حدود ۲۴۹.۸۳ میلیون بشکه نفت خام از ایران خریده که ۸.۶ درصد کل ظرفیت پذیرش آن را تشکیل میدهد .
این خبر در شرایطی منتشر شد که رویترز قبلا گزارش داده بود سینوپک و یک پالایشگاه بزرگ دیگر چین، سی ان پی سی، قصد دارند ثبت سفارش های نفتی خود را در ماه نوامبر لغو کنند.
نفتکشهای شرکت ملی نفتکش ایران در حال انتقال نفت به محل های ذخیره در چین هستند تا بعد ها آن را به مشتریان محلی بفروشند یا ذخیره کنند .
سی ان‌پی‌سی و سینوپک میلیاردها دلار در میادین نفتی ایرانی یادآوران و آزادگان شمالی سرمایه گذاری کرده اند .
سی ان پی سی تصمیم دارد کل سهام فاز ۱۱ میدان گازی پارس جنوبی را بر عهده بگیرد چون شرکت فرانسوی سهامدار آن در ماه اوت پروژه را ترک کرد .

بیشتر بخوانید :  برگزاری اجلاس سالانه اقتصاد در فضای پرریسک جهان!

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها