سیر تا پیاز ماجرای پرونده تحصیلی حسین فریدون

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ، هنوز که هنوز است، پرونده تحصیلی حسین فریدون در کمیته پیگیری کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است؛ پرونده‌ای که قرار بود کمیته ۳ نفره تشکیل شده در کمیسیون آموزش نتیجه بررسی آن را تا ۱۸ اردیبهشت اعلام کند، اما مثل اینکه بنا به برخی مصالح انتخاباتی، گزارش نهایی خود را تا قبل از انتخابات دوره دوازدهم ریاست‌جمهوری ارائه نکرد!

ماجرا چیست؟

براساس برخی اسناد ارائه شده به کمیسیون آموزش، حسین فریدون برخلاف قانون و بدون داشتن امتیازات آموزشی (شرط معدل)، در دوره دکترای روابط بین‌الملل دانشگاه شهید بهشتی مشغول به تحصیل شده است. پس از طرح موضوع تخلف تحصیلی حسین فریدون، کمیته‌ای در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شد. محمد قمی، سیدمحمد جواد ابطحی و کارن خانلری ۳ عضو کمیته پیگیری پرونده تحصیلی حسین فریدون هستند.

تخلف حسین فریدون محرز شده است

به گفته سیدجواد ابطحی براساس بررسی‌ها، تخلف حسین فریدون محرز شده و پس از ارائه گزارش کمیته به کمیسیون، مجلس موضوع را به قوه‌قضائیه ارجاع خواهد داد.

روز گذشته سیدجواد ابطحی با اشاره به روند بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور به تسنیم گفت: گزارش پرونده تحصیلی حسین فریدون در کمیته آموزش کمیسیون تدوین شده و پس از امضای رئیس کمیته، تقدیم هیات‌رئیسه کمیسیون و سپس هیات‌رئیسه مجلس می‌شود.

تخلفات برای اعمال قانون به قوه‌قضائیه ارائه می‌شود

وی با بیان اینکه اگر آقای قمی رئیس کمیته آموزش مجلس پیش‌نویس گزارش تدوین شده را امضا نکند، زاهدی رئیس کمیسیون این گزارش را تایید می‌کند، ادامه داد: قرار بود آقای قمی روز ۱۸ خرداد مدارکی از روند تحصیل حسین فریدون در دانشگاه شهید بهشتی به کمیته ارائه کند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه گزارش تدوین شده پس از تقدیم به هیات‌رئیسه، در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود، افزود: برخی تخلفات در این پرونده از جمله اینکه پذیرش حسین فریدون در دانشگاه شهید بهشتی بدون آزمون بوده و شرط معدل رعایت نشده، محرز شده که پس از قرائت گزارش در صحن مجلس، تخلفات برای اعمال قانون به قوه‌قضائیه ارائه می‌شود.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x