سواری‌های ولوو، در طرح پائیزه داتیس خودرو رایگان بازدید می‌شوند

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت داتیس خودرو به‌عنوان نماینده انحصاری ولوو هیکو اسپورتیو آلمان تمامی خودروهای ولوو موجود در کشور را جهت بازدید رایگان پائیزه و بررسی فنی به تعمیرگاه تخصصی ولوو فراخوان کرده است.

پیش از دارندگان ولوو برای دریافت خدمات پس از فروش و خدمات تعمیرگاهی در ایران بامشکلات متعددی روبرو بودند که این مشکل با آغاز به کار تعمیرگاه تخصصی ولوو در ایران و واردات قطعات یدکی اصلی ولوو به ایران توسط داتیس خودرو برطرف شده است.

میلاد علینقی مدیرعامل داتیس خودرو هدف از فراخوان طرح پائیزه رایگان برای خودروهای ولوو را بررسی فنی و رفع ایرادات اساسی سواری‌های ولوو، موجود در بازار دانست و اظهار کرد: طرح بازدید رایگان ولوو از روز شنبه پانزدهم مهر ماه آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح تمامی بازدیدهای فنی به‌صورت رایگان انجام خواهد شد و در صورت وجود مشکلات فنی، نسبت به رفع و تعمیر آن با کمترین قیمت اقدام خواهد شد.

در این فراخوان که از سوی نماینده انحصاری فروش و خدمات پس ازفروش ولوو در ایران اعلام شده است، تمامی مدل‌های سواری ولوو می‌توانند با تماس با تلفن ۰۲۱۷۵۳۰۶ و تعیین وقت قبلی، جهت انجام بازدیدهای فنی رایگان و سرویس‌های دوره ای وتعمیراتی به تعمیرگاه تخصصی ولوو در شرق تهران مراجعه کنند.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x