سه محصول جدید لیفان برای بازار ایران مشخص شد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: لیفان ایکس۷۰ کراس‌اوور شهری است که پیش‌بینی می‌شود در ایران با یک موتور ۲لیتری با توان ۱۴۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۸۵نیوتون‌متر گشتاور عرضه شود، همچنین انتقال نیرو در این خودرو به کمک دو جعبه‌دنده ۵سرعته دستی و اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، لیفان یکی از برندهای چینی است که سابقه حضورش در بازار ایران به اواسط دهه ۸۰‌شمسی برمی‌گردد. در آن زمان کرمان‌موتور به‌واسطه قطع همکاری با برندهای دوو و فولکس‌واگن، فصل جدیدی از فعالیت‌هایش را با شریک چینی خود یعنی لیفان آغاز کرد. این همکاری سبب شد محصولات گوناگونی از این برند ازجمله لیفان ۵۳۰، ۶۲۰ و ایکس ۶۰ راهی بازار شوند و مورد استقبال خریداران قرار بگیرند.

اما پس توافقات برجام و شروع مجدد همکاری کرمان‌موتور و هیوندای کره‌جنوبی، تولید محصولات لیفان در خط‌تولید کرمان در حاشیه قرار گرفت. اما این پایان سرنوشت لیفان در ایران نیست، زیرا به‌تازگی خودروسازان بم مشخصات سه محصول جدید لیفان را روی وب‌سایت خود بارگذاری کرده‌ و از همکاری جدید خود با این برند چینی خبر داده‌اند.

تاکنون اطلاعات دقیقی از جزئیات قرارداد خودروسازان بم و لیفان منتشر نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران که آذرماه سال جاری در شهرآفتاب برگزار خواهد شد، جایی است که خودروسازان بم به‌صورت رسمی با رونمایی از محصولات لیفان، همکاری خود را با این برند نام‌آشنای چینی اعلام کند. براساس آن‌چه در وب‌سایت رسمی خودروسازان بم به نمایش درآمده است، علاوه‌بر تولید مدل‌های۸۲۰، ایکس۶۰ و ایکس۵۰، سه محصول جدید این شرکت شامل مدل‌های ایکس۷۰، ایکس۷ و ام۷ خواهد بود.

این امر حاکی از آن است که خودروسازان بم به‌منظور سهم‌خواهی از بازار کراس‌اوورهای چینی دست‌به‌کار شده است. لیفان ایکس۷۰ کراس‌اوور شهری است که پیش‌بینی می‌شود در ایران با یک موتور ۲لیتری با توان ۱۴۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۸۵نیوتون‌متر گشتاور عرضه شود، همچنین انتقال نیرو در این خودرو به کمک دو جعبه‌دنده ۵سرعته دستی و اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو صورت می‌گیرد. ایکس۷، کراس‌اوور دیگری است که احتمال می‌رود توسط خودروسازان بم تولید و عرضه شود.

طبق اعلام این شرکت، ایکس۷ دارای پیشرانه ۱.۸لیتری با توان تولید ۱۹۰اسب‌بخار قدرت و ۲۵۰نیوتون‌متر گشتاور است که به‌وسیله جعبه‌دنده ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. نکته قابل‌توجه درخصوص مشخصات‌فنی اعلام‌شده ازسوی خودروسازان بم، عدم ارائه اطلاعات کافی درخصوص سیستم توربوشارژر بوده، زیرا اعداد و ارقام خروجی از این موتور نشان از سیستم توربوشارژر دارد اما در وب‌سایت رسمی این شرکت صحبتی از این سیستم نشده است.

اما مدل دیگری که قرار است به خط‌تولید خودروسازان بم برود، لیفان ام۷ است که در رده خودروهای MPV قرار می‌گیرد. ازآن‌جاکه این رده در میان مصرف‌کنندگان ایرانی چندان مورد استقبال نبوده، پیش‌بینی می‌شود خودروسازان بم به‌منظور همکاری با سازمان‌های حمل‌ونقل شهری و ناوگان‌های سازمانی اقدام به عرضه این محصول کرده است. براساس مشخصات درج‌شده برای این محصول در سایت خودروسازان بم، دو نوع پیشرانه ۱.۵ و ۲لیتری برای آن قابل‌انتخاب بوده که پیشرانه دو لیتری مشخصاتی نظیر مدل ایکس۷۰ دارد. همچنین سیستم انتقال قدرت این خودرو از نوع اتوماتیک اعلام شده است.

در انتها باید گفت تاکنون زمان عرضه محصولات لیفان توسط خودروسازان بم اعلام نشده است و باید تا برگزاری نمایشگاه خودرو تهران منتظر ماند و دید این خودروساز چه برنامه‌هایی برای احیای این برند چینی در بازار ایران خواهد داشت.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x