سهم مبلمان ایران از بازار صادرات چقدر است؟

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

«علاالدین میرمحمد صادقی» در دهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان که در مرکز همایش های صدا و سیما، افزود: ایجاد تشکل های اقتصادی به ویژه تشکل های تولیدی در کشور منجر به حضور حداکثری بخش خصوصی و فعالان اقتصاد در تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار اقتصادی خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، صادقی افزود: بالفعل شدن قدرت فعالان اقتصادی در کشور ضمن ایجاد نشاط در فضای تولیدی موجب توسعه همه جانبه و استفاده بهینه از فرصت ها می شود.

وی بیان کرد: در صنعت چوب و مبلمان کشور حدود ۱۰۰ هزار واحد اعم از تولیدی و فروشگاهی فعال هستند و حدود ۵۰۰ هزار نفر در این صنعت فعال هستند.

وی اضافه کرد: ۳۰ هزار میلیارد تومان ارزش مالی و سرمایه گذاری سالیانه در صنعت مبلمان و دکوراسیون صورت گرفته و صادرات مبلمان پارسال ۴۰ میلیون دلار است که با توجه به ظرفیت بالای محیطی و انسانی بسیار ناچیز است که با هدفگذاری می توان سهم صادرات کشور را افزایش داد.

نایب رییس اتاق تهران تاکید کرد: برگزاری چنین کنفرانس هایی می تواند بستر لازم برای صادرات فراهم کند.

وی با اشاره به مشکلات این صنعت گفت: فرسودگی و استهلاک ماشین آلات، فقدان اطلاعات از بازارهای هدف و رقبا، ساختار سنتی صنعت مبلمان، تعرفه بالای مواد اولیه وآموزش که با مشارکت دولت و فعالان اقتصادی این موانع به حداقل می رسد.

دهمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی مبلمان، طراحی، هنر دکوراسیون و صنایع و جشنواره طراحی ایرانی با حضور فعالان این صنعت در سالن همایش های صدا و سیما در حال برگزاری است.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x