[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس از خانه ملت، عزت الله یوسفیان ملا بابیان اینکه قیمت واقعی دلار بین ۷ تا ۸ هزار تومان است، اظهار داشت: باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد، از آنجایی که شرایط مشخص نیست نمی توان برآورد درستی از نرخ دلار در آینده داشت.

نماینده مردم آمل در مجلس دهم  با ارزیابی عملکرد دولت برای مدیریت و کنترل بازار ارز، اظهار داشت: ابتکار عمل برای تعیین نرخ دلار همچنان در دست بازار است، خرید و فروش نرخ دلار و ارز را در بازار مشخص می کند و هنوز دولت نتوانسته نظارت کامل بر بازار داشته باشد.

یوسفیان ملا با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ در مجلس تاکید کرد: تصویب بودجه در صحن علنی می تواند بر رویه نرخ دلار در بازار اثر گذار باشد، این احتمال وجود دارد که کمیسیون تلفیق بودجه رویه ای نوسانی برای دلار طراحی کند یا نرخ دلار را در لایحه بودجه کم و زیاد کند، این شرایط بر نرخ دلار در بازار اثر گذار می شود.

وی درباره اینکه نرخ دلار در لایحه بودجه ۸ هزار تومان برآورد شده است، گفت: نرخ ۸ هزار تومانی دلار در لایحه بودجه حدس و گمان است، باید دید در نهایت مجلس چه نرخی را تصویب می کند، به هر حال قیمت واقعی دلار براساس محاسبات اقتصاد نه محاسبات سیاسی ۷ تا ۸ هزار تومان است.

محاسبات سیاسی نرخ دلار را ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان کرده و ممکن است نرخ ارز با تغییرات سیاسی بالاتر برود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در حال حاضر محاسبات سیاسی بر بازار ارز حاکم است، ادامه داد: محاسبات سیاسی نرخ دلار را ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان کرده و ممکن است نرخ ارز با تغییرات سیاسی بالاتر برود.

بیشتر بخوانید :  شرکت های سهامی را بهتر بشناسیم

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در خصوص زمان واقعی شدن نرخ ارز گفت: زمانی ارز قیمت واقعی به خود می گیرد که شرایط بودجه مشخص شود، بودجه مهر تایید بر وضعیت و شرایط اقتصادی دلار است.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها