[ad_1]

عضو هئیت رئیسه اتاق اصناف تهران در خصوص وضعیت طرح ساماندهی مشاغل و انتقال اصناف به خارج از پایتخت اظهار کرد: بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، آن دسته از اصناف و تولیدکنندگانی که فعالیت‌شان مخل زندگی مردم باشد باید با هماهنگی اتحادیه‌های صنفی به خارج از شهر منتقل شوند.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از اتاق اصناف تهران، علی فاضلی افزود: بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها صراحت دارد که این دسته از واحدها باید به خارج از شهر منتقل شوند؛ اما این یک بعد مسئله است و بعد دیگر آن مربوط به تکلیف شهرداری‌ها در این قضیه است؛ یعنی شهرداری‌ها مکلفند تمهیدات و تسهیلات لازم را برای انتقال اینگونه واحدها فراهم کنند.

عضو هئیت رئیسه اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه تاکنون، زیرساخت‌های اجرای این طرح فراهم نشده است، افزود: این کار باید انجام شود ولی دولت نیز باید در این زمینه به ما کمک کند.

وی درخصوص اولویت خروج اصناف از شهر گفت: تولیدی‌ها در اولویت این طرح هستند همچنین ضرورت انتقال پنج اتحادیه تشخیص داده شده که این اتحادیه‌ها عبارت از اتحادیه‌های درودگران، تجهیزات ساختمانی، صنایع آلومینیوم، ماشین سازی ها و فلزتراش ها و اتحادیه چوب فروشان بود.

عضو هئیت رئیسه اتاق اصناف تهران در خصوص تأثیر تجمیع کلیه برندها و فروشندگان تجهیزات و تأسیسات ساختمانی و صنعتی در یک مجموعه خارج از شهر در کاهش ترافیک پایتخت، آلودگی هوا، کاهش هزینه‌های حمل محصول و کاهش قیمت تمام شده ساختمان با توجه به تعدد فروشندگان در صنف تجهیزات و تأسیسات ساختمانی و صنعتی و پراکندگی این صنف در سراسر شهر تهران گفت: سازماندهی این صنف نیز همانند سایر صنوف از ضروریات است.

بیشتر بخوانید :  پورابراهیمی: اصناف به عضویت شورای عالی پول و اعتبار در می‌آیند

وی افزود: در مباحث ساختمان، بسیاری از واحدهای دیگر نیز هستند که باید در این انتقال قرار گیرند. این امر یقیناً می‌تواند در بحث زیست محیطی و ترافیکی مؤثر باشد و خود صنف نیز می‌تواند از مزایای ایجاد مناطق بورس و شبکه‌های صنفی ای که به صورت بورس اداره می‌شوند منتفع شود.

فاضلی در خصوص میزان استقبال برندها، صنف فروشندگان تجهیزات و تأسیسات ساختمانی و صنعتی و مشتریان در صورت ایجاد مرکز فروش تجهیزات و تأسیسات ساختمانی و صنعتی در یک نقطه از تهران، گفت: به ضرس قاطع می گویم که با فراهم شدن تسهیلات، هم عرضه کنندگان و هم متقاضیان این محصولات از آن استقبال خواهند کرد.

انتهای پیام

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها