[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمدرضا جداری افزود: با تاسیس سازمان منطقه آزاد ماکو و در دوران دولت تدبیر و امید،  یکصد و نوزده نفر در سازمان مشغول بکار هستند که از این تعداد ۹۲ نفر مرد و ۲۷ نفر زن هستند.

جداری با اشاره به اینکه منطقه آزاد ماکو بیش از ۷۵ درصد درآمد خود را صرف پروژه های زیربنایی و عمرانی کرده است افزود: این منطقه در اقتصاد مقاومتی هم در ۴ سال گذشته اقدامات مثبتی انجام داده  بطوری که در جشنواره شهید رجایی در استان رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه این منطقه سیاست‌های راهبردی داشته و اکنون آماده پذیرش سرمایه خارجی است افزود: اجرای پروژه های عمرانی سازمان منطقه آزاد ماکو از سال ۹۳ تا ۶ ماهه اول سال جاری منجر به ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۳۸۴ نفر شده است که با احتساب طرح های سرمایه گذاری برای ۲۱۴۳ نفر ایجاد اشتغال شده است.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو کل اشتغال ایجاد شده در منطقه آزاد ماکو از زمان تاسیس این سازمان را بیش از ۵ هزار نفر عنوان کرد و گفت: تولید و صادرات رویکرد این سازمان است که با پایان یافتن پروژه های زیربنایی از سال آینده شتاب بیشتری می گیرد.

شایان ذکر است بیش از این معاون شورای عالی مناطق آزاد گفته بود یکی از مناطق آزاد جنوب کارکنان مازاد بخدمت دارد بطوری که برای پرداخت حقوق آنها مجبور به فروش زمین شده است.

جعفر آهنگران گفته بود: رسوب نیرو در مناطق آزاد از مشکلات عمده مناطق آزاد شمرده می‌شود، به‌عنوان مثال در یکی از مناطق آزاد کارکنان مناطق آزاد چند برابر کارکنان شهرداری آن منطقه است، در صورتی که قرار نیست این مناطق آنقدر کارمند به‌خدمت بگیرند که در پرداخت حقوق آنها هم دچار مشکل بشوند و از راههایی مانند فروش زمین و برخی عوارض حقوق آنها را تامین کنند.

بیشتر بخوانید :  با هیچ کشوری پیمان پولی دو جانبه نداریم

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها