سازمان بنادر هیچ قراردادی با تایدواتر ندارد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حسین صادقی‌نژاد گفت: سازمان بنادر و دریانوردی با در اختیار داشتن ۱۱ بندر تجاری و بازرگانی با بیش از ۲۰۰ میلیون تن ترنوور تخلیه و بارگیری در مبادی بندری و دریایی کشور کار ترانزیت، ترانشیپ، واردات و صادرات را انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و وظایف بندهای ۲، ۵، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ در تخلیه و بارگیری و توسعه و تکمیل بنادر در حوزه تجهیزات، اقدام می‌کند.

صادقی‌نژاد با اشاره به اینکه ارتقاء بنادر مهم کشور از جمله شهید رجایی، امام خمینی و چابهار در خیلج فارس و دریای عمان و همچنین بنادر شمالی کشور مانند بندر امیرآباد در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: در این زمینه احدادث دو شهر لجستیکی در بنادر امام خمینی و شهید رجایی در اولویت برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوری قرار دارد. شهر لجستیکی شهید رجایی ۲۷۰۰ هکتار و شهر لجستیکی بندر امام خمینی ۶۰۰ هکتار وسعت دارد.

مدیر کل سرمایه‌گذاری سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه در بحث تامین منابع مالی پروژه‌ها گامهای خوبی برداشته‌ایم گفت: در بخش سرمایه‌گذاری ۳۰۰ قرارداد داریم که از سال ۸۴ تا کنون ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان جذب شده است.

وی با یادآوری اینکه در نیمه نخست امسال ۸ قرارداد سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان برای توسعه بنادر امضاء شده است افزود: ترمینال یک بندر شهید رجایی در حال فعالیت است، فاز دو این بندر نیز تمام شده و در فاز ۳ قرار است زیرساخت پهلوگیری کشتی‌ها با ظرفیت ۱۸ هزار و ۴۰۰ teu فراهم شود.

وی ادامه داد: مراحل ارزیابی فنی بازرگانی شرکت‌ها و مناقصه‌گران برای فاز ۳ تهیه و اسناد در اختیار آنها قرار گرفته است. با توجه به مهلت داده شده منتظر ارائه پاکات‌های قیمت هستیم.

مدیر کل سرمایه‌گذاری سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به تسنیم مبنی بر اینکه به تازگی آمریکا برخی شرکت‌های ایرانی را از جمله تایدواتر را تحریم کرده، تکلیف قرارداد این شرکت‌ها با سازمان بنادر چه می‌شود گفت: در حوزه پورت اپراتور سازمان بنادر با تایدواتر قرارداد ندارد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ قراردادی با تایدواتر نداریم خاطر نشان کرد: در توسعه بندر شهید بهشتی چابهار هزار میلیارد تومان در یک بازه ۳ ساله سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x