[ad_1]

امروز فولاد مبارکه با قیمت‌های جدید وارد رینگ صنعتی بورس کالا شد. از سویی ورق گرم B نسبت به معامله قبل خود در سوم دی ماه با ۷ درصد رشد همرا بود اما ورق سرد B شاهد حدود ۱۰ درصد افت قیمت در تالار صنعتی بود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز دهم دی ماه، میزبان عرضه ۹۵ هزار و ۵۵۰ تن انواع ورق های فولادی، پنج هزار و ۵۰۰ تن سبد میلگرد، ۱۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۲۰۰ تن مس کاتد، دو هزار تن مس کاتد دو، یک هزار و ۲۰۰ تن شمش روی، ۱۲۰ تن سولفورمولیبدن و ۲۹ کیلوگرم شمش طلا بود. در برابر این میزان عرضه، حجم معاملات این تالار حدود ۵۴ هزار و ۹۱۰ تن بود که حدود ۳۰۰ میلیارد تومان ارزش داشت. گفتنی است، این معاملات طی ۸۱ قرارداد انجام شدند. 

پرارزشترین معامله این تالار امروز به ورق گرم B شرکت فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) به میزان حدود ۱۰۷ میلیارد تومان تعلق داشت. این محصول به قیمت پایه کیلویی ۴۲۹۶ تومان معامله شد و نسبت به معامله قبلی در سوم دی، حدود هفت درصد رشد داشت.

امروز ورق گرم C (فولاد) هم با حدود هفت درصد رقابت، کیلویی ۳۶۳۲ تومان فروخته شد. این محصول نیز نسبت به معامله قبلی در سوم دی، ۳.۵ درصد افت قیمت داشت. ورق سرد B این شرکت هم امروز با قیمت پایه کیلویی ۴۷۷۴ تومان در حجم ۱۴۷۰۰ تن فروخته شد و حدود ۷۰ میلیارد تومان ارزش داشت. این محصول نسبت به معامله قبلی خود در سوم دی، حدود ۱۰ درصد افت قیمت داشت. 

بیشتر بخوانید :  دولت برای اداره بهتر کشور از ظرفیت بورس کالا بیشتر استفاده کند

همچنین ورق گالوانیزه آن نیز با ۲۲.۸ درصد رقابت نسبت به قیمت پایه، کیلویی ۶۹۲۸ تومان معامله شد. این محصول هم نسبت به معامله قبلی در ۳ دی، حدود یک درصد رشد قیمت داشت. 

ورق قلع اندود نیز با حدود ۳۳ درصد رشد نسبت به قیمت پایه، کیلویی ۱۰ هزار و ۱۰۹ تومان فروخته شد. این محصول هم نسبت به معامله قبلی خود حدود ۹ درصد رشد قیمت داشت.

گفتنی است، مس کاتد ۲ شرکت ملی مس ایران (فملی) نیز با قیمت پایه کیلویی ۵۵ هزار و ۱۲۹ تومان در حجم ۴۰۰ تن فروخته شد. این محصول حدود ۲۲ میلیارد تومان ارزش داشت و نسبت به معامله قبلی خود در سوم دی، حدود سه درصد رشد قیمت داشت. 

 

اقتصادآنلاین

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها