[ad_1]

طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار و عقب نشینی بازارهای سهام اندکی افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۳ درصد رشد کرد و به ۱۲۴۶.۲۵ دلار رسید. در حالی که روز گذشته تا سطح ۱۲۴۱ دلار که پایین ترین قیمت در پنج هفته گذشته بود، نزول کرده بود.

در بازار نیویورک، هر اونس طلا برای تحویل در اوت ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۱۲۴۷.۵۰ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز سه شنبه ۳.۲۰ دلار یا ۰.۳ درصد کاهش یافته و در ۱۲۴۳.۵۰ دلار بسته شده بود.

اُفت شدید قیمت‌های نفت، سرمایه‌ گذاران آسیایی را در اضطراب گذاشته و بازده اوراق قرضه آمریکا و شاخص دلار آمریکا را کاهش داده است.

به گفته یوئیجی ایکمیزو، مدیر شعبه توکیوی بانک ICBC  استاندارد، آنچه که از قیمت طلا در معاملات روز جاری حمایت کرده، ضعیف شدن دلار بوده است.

طلا به دلار معامله می‌شود و ضعیف شدن این ارز، طلا را برای خریدارانی که از سایر واحدهای ارزی استفاده می‌کنند ارزان‌تر می‌کند.

با این همه احتمال یک دور دیگر افزایش نرخ‌های بهره آمریکا در سال جاری مانع رشد قیمت طلا شده است. ویلیام دادلی، رییس بانک فدرال نیویورک و یکی از اعضای کمیته سیاستگذاری بانک مرکزی آمریکا روز دوشنبه در سخنانی اظهار کرد دورنمای اقتصاد کشور کاملا خوب است. اظهارات مذکور از سوی سرمایه گذاران، نوعی حمایت از حرکت اخیر فدرال رزرو برای عادی سازی نرخهای بهره تعبیر شد.

نرخ‌های بهره بالاتر از دلار پشتیبانی می‌کند و قیمت طلا را که سوددهی ندارد تحت فشار قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید :  انتقاد از فعالیت شرکت‌های خارجی دخانی در ایران

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۲ درصد رشد کرد و به ۱۶.۵۰ دلار رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد رشد، ۹۲۰.۴۰ دلار معامله شد، در حالی که هر اونس پالادیوم با ۰.۳ درصد افزایش، به ۸۷۰.۶۰ دلار رسید.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآدرس گمرک امام خمینیآشنایی با حمل و نقل هواییارسال پول به آلمانارسال پول به هلنداسکریلکس 2015بانک صادرات خ ولیعصربیت کوین بانک مرکزیپست سریع به خارج از کشورپست های سریعپي پال وريفايپیگیری کد رهگیری مرسوله پستیترخیص کالا در مناطق آزادچگونگی ترخیص خودرو از گمرکحمل اثاثیه ارزانحمل و ترخیص کالا از چینحمل و نقل عمومی تهرانحواله از چین به ایرانحواله زیر 1000 دلارخدمات بار هواييخدمات بار هوایی کالا ناوگان شرقخريد تجهيزات شبكهخرید از سایت های چینخرید اینترنتی ضبط صوت خانگیخرید اینترنتی ضد آفتابخرید تجهیزات گیمینگخرید مستر کارت مجازی قابل شارژخرید و فروش کالا از چینرهگیری مرسولات پستی غیر پیشتازسایت آمازون ایرانیسایت امازون موزیکشرکت حمل و نقل بین المللی خط صباشرکت های ترخیص کارصادرات چصادرات چای ایرانیصادرات شعبصادرات قیر 60 70طراحی شبکه حمل و نقل شهریقوانين گمركي واردات خودروقوانین گمرک فرودگاه امامقوانین واردات گمرککارت بازرگانی کرمانشاهگمرک جنوب تهرانگمرک ریمدانمقاله حمل و نقل دریایینقشه خ کارگرواردات بنزواردات پوشاک از چینواردات فلش از دبیواردات فلش مموریوب سایت رسمی مانی رهنما

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها